Monday, March 30, 2009

yezza...

| |

akhirnya..mak aku kata..ayah aku ada plan nak pindah rumah..huhu...bukan ke KL..kat Sabah jugak...nak pindah rumah teres..yezza...aku sangat tak suka la rumah yang aku duduk sekarang ni...


http://emo.huhiho.com

sebab:

1) rumah ni apartment... tingkat dua..dan ini sangat menyusahkan aku bila gi shopping..aku jugak yang kena ngangkat barang2 tu 3-4 round turun naik tangga...kalo rumah teres..ayah aku tala je bonet kereta ke arah pintu..x yah naik turun tangga...hehe...

2) terasa terkepam aku dok umah ni...dah biasa dok umah ada laman..tetiba dok apartment yang takda laman ni..menyesakkan kepala hotak aku jer...

3) rumah ni kecik pulak tu.. sempit...n x leh main badminton...ko gila nak maen dalam rumah?..nak klua malas..takut kena anjing punya tahi..bersepah anjing kat sini...hehe..

4) rumah ni milik perempuan yang ada hati nak jadi mak tiri aku..sigh..mak tiri wanna be...in your dreams!!!....mimpi la banyak mana nak jadi mak tiri aku pun.. kunun skrg ni kira nak jadi akak kepada ayah aku je...dah la 2 thn tua dr ayah aku..pergi mampus la ko...mmg ni la sebab yang aku paling tak suke rumah ni..

kenape ayah aku dok jugak rumah ni?...
sbb di kasi duduk sambil tunggu application ayah aku nak beli rumah ni..

kenape ayah aku nak beli rumah ni?...
sbb dia jual murah...
(actually ada buyer yang nak beli rumah ni jugak...rasa2 korang nape dia bg gak kat ayah aku yang mintak harga diskaun ni??..dasar bodo sebab chenta tahi anjeng..mmg mcm ni...)

siapa yang bodo skrg ni?...
DIA!!!...

siapa yang untung skrang ni?..
AYAH AKU!!!..hehe...

http://emo.huhiho.com

5) byk kelibat dalam rumah ni..slalu je aku nampak..besar budak umur 8-9 tahun..lari2..quite scary..huhu...tuan punya rumah ni kaki mandrem la kata kan... mesti ada la yang dia letak2 kat umah ni...buat ngacau family aku...

so..aku sangat tak sabar nak pindah rumah baru...walaupun dalam proses mencari lagi...harap2 jumpa la cepat..da x larat aku nak melepak dalam rumah ni..huhu...

http://emo.huhiho.com

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?