Monday, March 2, 2009

kenape ngan aku...

| |

mak aku..suruh aku cari lagu ni...Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang...
sebab dia suka bangat lagu ni..
mula2 aku x amek port langsung dengan lagu ni...
sebab ada orang cakap ngan aku..jgn dengar lagu jiwang sangat....
bila da cari..aku pon test dengar...
lama2 sentap jugak jiwa aku yang aku try nak keraskan ni...
meleleh gak air mata aku..bila ada liriknya yang menyentuh hati aku...

**********************************

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan


Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu....


aku..jiwang di pagi hari...

2.49 pagi 2 mac 2009...huhu...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?