Friday, March 27, 2009

sempat lagi..hehe

| |

dalam bz2 + cuak nak xm besok..sempat lagi aku download movie barbie yang baru ni...

haha... aku kalo stakat cerita org putis ni..download je la..ape ke bangang nak jugak beli yang ori... tengok skali dua pastu bosan.. sbb aku download je skrg?.. sbb aku da berabis ribuan ringgit masa aku gila tgk cerita cina n korea...

n skrg cd2 tu dalam kotak je...ada yang ilang..n aku pon da x amek pedulik..huhu..menyesal tol...huhu...

sesiape yang nk download gak movie ni..click kat link ni k... aja2 fighting...ak stadi balik... kembali insaf...hehe..


thumbelina

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?