Sunday, March 1, 2009

aku..komik..dan langsir...

| |

hehe..semalam klua g center point..sebab adik aku nak cari buku..
aku memang la dari dulu suke g kedai buku..
sebab..nak cari..KOMIK!!!..
alangkah kecewanya aku..g kedai buku yg 1st..komik yg aku suke da abes...
kat kedai tu je..harga komk sama cam semenanjung..
so..g la Popular...
jumpa komik..tapi harganya..RM5.20..gila mahal..
tapi..aku beli jugak...
inilah komik2 yang terlibat..

selalunya, komik doraemon ni, adik aku yang beli...
aku beli sin chan n komik gempakstarz n ape2 yg best...

ni la koleksi komik aku..
ada gak yang hilang...n bila da hilang.malas nak beli balik..
tapi bangga beb..bila budak2 yg datang tuisyen ngan aku cakap
"wah..banyaknya komik along"..hehe...
tengok aje ye..pinjam NO WAY!!!..
adik aku pon nak baca kena mintak izin aku dulu..
aku ni garang tao..garang2 manja..hahaha...

kenapa ngan langsir ni?
hehe..semalam kemas bilik..aku bosan ngan bilik ni..
so aku mengubah kedudukan sesetengah barang dalam bilik aku ni..
n bila da kemas..alang2 nk pasang langsir baru...
bayangkan..bilik kale pink, tp langsir kale biru..aduyai..
aku geram ngan mak aku..
bila siap langsir dia..langsir aku dia kata.." nanti la eh..mama malas la"
aku punya la tunggu langsir ni, dari raya ari tu..
sampai da lalu raya haji. krismas, deepavali...
langsir aku x siap2...
semalam...aku amek langsir ni dan jahit sendiri..
haha..senget benget jadinya..
tapi jadi jugak...
jahit sendiri maaaa....
MySpace

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?