Friday, November 28, 2008

NASA picture... water on mars

| | 0 comments

hahaha....

http://emo.huhiho.com

Read more...

Thursday, November 27, 2008

badan artis mana yg seksi sangat ni?...

| | 0 comments

cuba tgk gambar kat bawah ni... agaknya... badan artis mana eh....

cuba tgk bwh ni...




la... iklan kasut rupanya... hehe..


http://emo.huhiho.com

Read more...

Wednesday, November 26, 2008

ustaz arief cakra alam @ putar alam?

| | 0 comments

semasa ak asyik membaca ruangan gossip yang menjadi 1 kemestian dalam hidup ku... tiba - tiba mata ak ter paku pada satu ayat yg berbunyi (ustaz arief cakra alam @ putar alam?)... ak pn tgk la video yg di berada di bawah statement tu td...mula2... masa tgk video yg first... x berapa menjadi la pemahaman ak... bila ak tgk video yang ke dua... baru la ak faham... ape kebendanya video ni pnya hal...huhu...

well... ak tak tao la btol ke tak.. tp kalo btol la ustaz arief tu tipu kita...hmmm...mksdnya ak pn tertipu sama la.. hehe... so... cuba korang tgk video yang ak letak ni..ak rasa malu tgk video ni... tv korea yg siarkan trick ustaz arief ni.....

dengar cerita... 360 kat TV3 tu nk g terjah ustaz arief malam ni... sama-sama la kita tgk k... jgn biarkan hidup anda di selubungi.... misteri.. haha...

MySpace


part 1
video

part 2

video

so... mcm na?... bak kata nabil...

LU FIKIR LA SENDIRI... hehe..

saya melaporkan dari bilik berita... TV 143... assalamualaikum..

MySpace

Read more...

my japanese name....

| | 0 comments

MySpace

my japanese name is....

KaoruKasuga Narahashi
hehe....
nk tao nama korg?.. g la kat link ni...ada name generator...
Read more...

Tag Dari Gg... ^.^

| | 0 comments

MySpace

1) do u think u 're hot?

yup...hot right now...b'coz x bukak kipas..hahahaha...

2) upload your favorite picture of you

3) why do you like that picture?
i dunno... i love this pic so much..maybe sbb ni amek masa kat bilk kat upm...
n i love my hair ms tu... hehe..
4)what the last time you ate pizza?
ms klua ngan adik2 g tgk wayang 2 bln lps...
5) the last song you listened to?
get naked( i got a plan) - britney spears
6) what are u doing right now beside this?
reading new comic that my sis buy yesterday...
(8.00 pagi, aku cinta kau lagi..)
7)what name do you prefer besides yours?
siti nurhaliza..haha..
8) people i tag?
1) mimie
2)mimie kusya
3)tengku syamimi
4) mie
5)mimie..mimie..mimie..
9)who is number 1?
my best friend....
10) number 3 is having relationship with...
her boyfriend..
11) say something about number 5...
mimie yang chantek...
12) how about number 4?
kawan baek saya yg baek.. hehe
13)who is number 2?
my hunny bunny buddy..hehe..



MySpace

Read more...

Tuesday, November 25, 2008

lawak lagi...

| | 0 comments

Lawak Kentut

Seorang calon untuk suatu jawatan pegawai tidak sampai seminit tiba-tiba keluar dari bilik temu duga. Rakan-rakan yang berada di luar pun bertanya, “Eh!!!Cepatnya ngko keluar? Kenapa?”
Jawab calon itu, “Aku dapat jawab soalan yang ditanyakan dgn betul jadi aku boleh keluar awal”.
Tanya rakan-rakan lagi, Wahhh!!Bestnyer ngko,soalan apa?????”“Senang jer soalannya, pengerusi sesi temu duga tu tanya aku, Engkau ker yang kentut ni??? Aku pun jawab la, “Ya tuan, sayalah yang terkentut tadi!!!” Pastu dia suruh aku keluar!!!!



Lawak Kanggaru

Seekor kanggaru di Zoo Melaka sentiasa keluar dari kawasan kurungannya. Menyedari hal itu, seorang pegawai menasihatkan seorang pekerja supaya membina pagar yang lebih tinggi. Menyedari bahawa kanggaru itu tidak dapat melompat tinggi, pekerja itu memasang pagar dengan ketinggian lima kaki.
Esoknya, pegawai itu menerima laporan bahawa kanggaru itu keluar dari kawasan kurungannya lagi. Pegawai itu mengarahkan pekerjanya memasang pagar yang lebih tinggi lagi. Begitulah yang berlaku setiap kali beliau mendapat laporan tentang kanggaru yang suka keluar dari kawasan kurungannya itu. Sehingga cerita ini ditulis, sudah 30 kaki tinggi pagar kurungan kanggaru itu.
Esoknya kanggaru itu terlepas lagi. Pada sebelah petangnya, selepas kanggaru itu dimasukkan kembali ke kawasan kurungannya, jiran sebelahnya iaitu seekor unta pun bertanya kepada kanggaru itu, “Agak-agak kau sehingga berapa tinggi mereka akan memasang pagar ini?”.
Kanggaru itu menjawab, “Mungkin sehingga beratus kaki, kecuali seseorang mengunci pintu pagar pada malam ini dan malam-malam seterusnya.
Read more...

kejamnya perempuan yg bernama Erema

| | 0 comments

Menurut Seri Bayu, Erema yang dikenalinya sejak tujuh tahun lalu banyak berubah selepas dia bekerja sebagai penyanyi di sebuah kelab di Shah Alam, Ramadan lalu.
Dulu dia (Erema) bagus (sebab) dia jaga abang dengan baik. Dulu dia jujur, tetapi sekarang banyak berbohong dan pandai berlakon depan orang. Dia maki…tendang… tolak abang. katanyaDia lupa diri. Banyak kali dia cakap kalau kau mampus aku senang?
katanya yang mengakui mampu menyara kehidupan suami isteri menerusi sumber kewangannya sendiri.
Menurut Seri Bayu, dia yakin isterinya itu mempunyai hubungan sulit dengan orang lain.
Dia ada lelaki lain sebab setiap malam ada orang menjemputnya. Apa yang abang tahu dia habis kerja jam 2 pagi, tetapi selalu balik jam 5 atau 6 pagi,?
Kadang-kadang abang terbaring, jam 5 pagi dia sibuk bermain SMS walaupun abang nampak. Dia main SMS sampai jam 6 pagi. Dengan siapa?

di atas ni, petikan kata-kata yang di luahkan oleh seorang suami yang malang...

sememangnya bg ak... kejam gila lah si erema ni... dulu ms bnk kawen.. dia kata rela lah.. boleh jaga lah,,, susah senang sama2.. tapi skarang.. bila suami dai da langsung tak boleh gerak... skarang ni pulak nak angkat kaki gi tu je....mmg kejam gila si erema ni kan...da hal x vouge.. rambut pun kusut... haha...
Read more...

Lawak for the day...

| | 0 comments

Lawak Pak Arab

Ditakdirkan seorang gadis Melayu telah berkahwin dengan Pak Arab yang kaya raya. Malam pertama babak asmara bermula……
Gadis : Pak Sheikh…ana takutlah…ana tak biasa….Pak Sheikh jangan ganas-ganas ye……
Pak Arab : Baiklah….anta bukaklah dulu…..
Gadis : Tak boleh….ana malu….Pak Skeikh bukalah dulu…..
Pak Arab : Baik….hah tengok ni…….
Gadis : Waw!….Waw!….Waw!….
Pak Arab : Bukan!….Bukan….Ini bukan Waw…Ini Aliffff!…….
Gadis tersenyum……………….


Bangla dan Rumah Hantu

Seorang pemuda Bangla ditangkap di tempat funfair di ibu kota dan dihadapkan dimahkamah atas tuduhan meramas t*t*k pengunjung rumah hantu dan dibicarakan:-
Hakim: Kamu Hamid Gulam di-tuduh bersalah meramas t*t*k wanita ditempat kerja kamu. “mengaku salah atau tidak?”
Lalu Bangla menjawab tidak mengaku bersalah.
Hakim bertanya mengapa tak bersalah? Si bangla menjawab itu memang tugas nya dirumah hantu.
Lalu Hakim bertanya apa tugas kamu? Bangla menjawab “Sebagai hantu t*t*k tuan!” Hakim tertawa…kah! kah! kah!


Kaya

Sewaktu si mamat dalam perjalanan manaiki kereta untuk pulang ke KL daripada JB melalui lebuhraya, beliau berhenti rehat di salah sebuah hentian. Sewaktu berehat maka datanglah kepadanya seorang tua yang berpakaian agak compang-camping lalu menegurnya … “Anak nak ke mana?”. Si mamat menjawab ringkas, “KL” Orang tua itu bertanya lagi, “Boleh pakcik tumpang sampai ke Pagoh” dan dijawab oleh si mamat tadi “Ehm…bolehlah.”
Lantas orang tua itu masuk dan duduk di dalam keretanya. Dalam hati simamat berkata, “Hai, siapalah orang tua nii, orang ke atau ???” Beliau meneruskan perjalanannya. Sebaik menghampiri Pagoh, orang tua tadi bertanya, “Anak nak kaya tak?” Si mamat tersentak dan berkata dalam hati,”Dah buat dah orang tua ni. Nak bagi aku kaya pulak. Orang tua ni nak bagi aku nombor kot. Atau nak menguji aku?”
Si mamat pun jawab, “Tak apalah pakcik, hidup sederhanapun cukup. Kalau kaya nanti lupa diri pulak” Orang tua tu tak bertanya lagi. Dalam hati si mamat berkata mungkin jawapannya adalah yang terbaik takut-takut itu hanya ujian daripada orang tua tadi. Kemudian orang tua tu tanya lagi, “Anak nak kaya tak?” Si mamat jawab serupa yang tadi, “Tak apalah pakcik,saya lebih senang hidup sederhana”.
Bila sampai di Pagoh, orang tua itu minta diturunkan lalu berkata, “Tu, pakcik ada tinggalkan satu tin kaya cap Yeo’s untuk anak sebagai tanda terima kasih kerana tumpangkan pakcik.” Terima kasih, ya nak.” lalu orang tua tu turun dari kereta. Si mamat tersipu-sipu malu lalu menjawab, “Terima kasihlah pakcik” lalu meneruskan perjalanan.
Read more...

Monday, November 17, 2008

Masa muda dolu-dolu..

| | 3 comments

2000


1966



1996



hehe... ni semua sbb tgk kat page mimie....
rasa nk test tgk la pulak muke ak mcm na..hehe...

ni la hasilnya...


http://emo.huhiho.com

Read more...

Friday, November 14, 2008

| | 0 comments

ini tag dr mimie ku syg...yg sanggup kongsi FRUIT JUICE ngan saye...hehe
http://emo.huhiho.com
saya jawab yea....
1. What are you wearing?
t-shirt n slua tdo kotaks2..hehe..

2. What did you do last night?
surfing tha net....

3. Favorite Memory with significant other?
byk..hehe...

4. Last gift received?
masa konvo..teddy bear n tabung pop corn merah from shapik, hilmy n daus...
sejambak bunga rose warna-warni dari mama....
sejambak bunga lily n teddy bear from my x-roomates..wina,ila
n bdk kecik... ika...hehe..

5. Describe the last picture you were in?
wearing green t-shirt..pink scarf...in my room...

6. Last thing you ate?
mee goreng cili...panas berapi...

7. Last thing you drank?
milo..lo..lo..lo....

8. What kind of underwear are you wearing?
the thing that u can wear under the wear....lalala...

9. What was your best vacation?
g pulau manukan kat sabah... the best thing is...
snookerling...n ikan byk gila dpn mata.. berenang2 bersama kita...
like heaven of earth.. so beautifulllll....love it..

10. What are you most looking forward to in the next vacation?
nk pergi tmpt lain yg lagi best..

11. What is happening around you?
nothing...

12. What is your shoe size?
9 1/2...really ssh nk cari kasut... gila babeng...

13. Last event you dressed up for?
my konvokesyen....19/10/2008...

14. What is the most cheap thing you bought?
gula2 10 sen...

15. What is the most expensive thing you have on right now?
my laptop..hehe...

16. What is your favorite smell?
hypnose from lancome..

17. Is there something you really want to buy right now?
new handphone.. my handphone da bengong..

18. What are your nicknames?
liezasakura

19. What are your plans for today?
nothing...

20. Describe your friendster picture.
masa konvo ngan my mum..

21. Describe your myspace picture.
me...in black t-shirt...

22. Describe your facebook picture.
dun have 1..hehe..

23. What did you do last weekend?
tgk tom tom bak..haha..

24. Favorite brand of clothes?
scarlet plus...

25. Who you want to tag this time?
no buddy...hehe..

http://emo.huhiho.com

Read more...

Thursday, November 13, 2008

hehe... kena tag dgn mimie... hehe

| | 0 comments

KiraNYa KuMAmPu...
Seandainya kita bercerita tentang barangan keperluan dan harta kebendaan memang xkan habis..kenapa? sebab manusia mcm kita ni memang xkan puas dengan benda2 cani..macam saya la, kiranya ku mampu.. macam2 benda saya nak miliki..ada y penting dan ada juga yang xperlu..hurm..tibe-tibe saye berfikir...
Kiranya ku mampu:
1.Mahu miliki apa??
2.Alasan mahu memilikinya ??
3.Bagaimana untuk mencapainya??

JAwapAnNya...
1) Handphone yg canggih....

Alasan: handphone ni skrgkan da jd brg mesti.. n wajib di miliki...
so... kalo bley... nk la ada hp yg paling latest
paling canggih n paling masyuk.. br best..hehe
Bagaimana: kena kerja best... dpt byk duit...br leh tuka hp tiap2 bln..haha



2) Laptop idaman ku...



Alasan: Lieza xleh idup tanpa laptop... di ulangi.....
enggak dapat idu kalo enggak ada laptup..hehe
Sony viao CS series ni mmg idaman ku dr dl lagi...
design dia masyuk...harga pn masyuk gak maaa...
Bagaimana: sama mcm hp.. kena kerja best... dapt gaji best
dpt la beli laptop best..hehe..
3) perfume collection


Alasan: nk kumpul byk2... sbb leh sentiasa harum bdan ku...
botol pn lawa... wat koleksi.. mmg la masyuk..
ape2 pn ak ske hypnose from lancome..
1st gaji nanti ak nk beli..hehe...(kalo dpt kerja la)
Bagaimana: kena la ak cr kerja dl... kalo x... penutup
botol minyak wangi pn ak x leh beli..
(ada ke jual?..)haha..

4)handycam
Bold
Alasan: dengan ada nya handycam... leh la rakam
majlis kawen ak sendiri nanti..hehe..
Bagaimana: suruh bakal laki ak beli..lalalala...

5) Rumah yg besar dan cantik



Alasan: semua org pn ske rumah besar...mn ada org ske pondok...
hehehe... kalo leh nk ada rumah yg besa, ada swimming pool
ada taman mini yg cantik...n tmpt letak kereta yg besa
utk kereta2 ku..cewah...

Bagaimana: ni pn suruh bakal laki ak beli... hehe..
6) kereta idaman ku



Alasan: kereta ni lawa gila, stylo dan menjadi idaman ku sekian lama...
leh jalan2... syoknya...
Bagaimana:1st thing...lesen kena ada... br leh beli...hehe...

7) nk melancong kat over the sea...


alasan: da boring ngan malaysia..hehe... mn ada...
nk gak tgk dunia lua... nk sgt g jepun....
nk tgk bunga sakura secara life....
sakura a.k.a cherry blossom..
sakura is my trademark....
Bagaimana: kena kumpul duit byk2...hehe..


8) bilik yang stylo


Alasan: bilik la tmpt kita abeskan separuh masa yg ada dalam hidup ini...
Bagaimana: akan ku pimp my bilik jd stylo....hehe.. bila duit da
byk la... hehe... kena kerja..kerja..kerja..
(sila baca ikut efek bunyi gema dlm gua...)


9) koleksi baju yg bnyk



Alasan: hari 2 kita pakai baju kan... xkan nk pakai yg sama...
lg pn.. ak ni da start ske baju ala2 ladies gitu...
nk kumpul bnyk2... hehe...
Bagaimana: tiap2 bulan g beli baju... so... jd byk la.. hehe..



10) my own comic shop



Alasan: sbb aku gila bangat sama manga..anime.. comic is my life..
n... bila aku jd tokey kedai komik... ak leh bace free... xyah ssh2 beli..
hahahahahaha...
Bagaimana: kena kumpul duit... modal besa woooo...



11) suami yg ensem



Alasan: bia sedap mata ak memandang.. hehe... lg pn..kalo dapat suami ensem
aku comel+suami encem=anak comel sangat2..
hehe...
bagaimana :kena la tunggu.. ada jodoh..
lelaki ensem bakal menjadi raja di hati ku.. :cewah...


JAdi... Di atAs iNi adaLah PerKara Yg Saye inGin mILiki....
Alasan: supaya hidup saye gembira selalu...
Bagaimana: nk blaja btol2 da terlewat.. da abes... so kena la kerja rajin2..
cepat naik pangkat.. cepat naek gaji... insyaallah... ada perkara yg diatas
menjadi milikku... Aminnnn....


http://emo.huhiho.com
Read more...

i think... i hate my self..

| | 0 comments

MySpace


wargh!!!...
tensen gila... kenape la... smpai skrg x dpt kerja lg...
ak rs, ak la yg paling bernasib mlg dr kwn2 ak yg lain... huu...
sedeynya..


kenapakah idup ku sebegini...

bosannn!!....

kerja xda...

MySpace
duit xda..

MySpace
xda kwn nk lepak2...

MySpace
pakwe xda...

MySpace
lesen kereta x abes lg..

MySpace
lesen xda maka kereta pn xda...

MySpace
kat sini... shopping mall best xda......

MySpace
huuuuu.......... WARGH!!!!.. tensen nya idup ak!!!...

huuu...lg tensen bila kwn 2 ak... sorg2 dpt kerja... yg tinggal ak...
huuuuuuuuuuuu... sedey... sadis tol ak ni...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........


MySpace

ak... di kala ini....huuuuu..nasib ku malang sungguh...
sob...sob...sob...
Read more...

Tuesday, November 11, 2008

try test tag..hehe..

| | 0 comments

And your name would be?
Lieza

Is your phone close to you?
yup
Look at your recent calls,who was your last call from?
my rumah...
What is bothering you right now?
jobless..
Who was the last person you held hands with?
my adik... amiera... kaki terpelecok... so i kena pimpin dia..hehe..
Bet you're missing someone now?
of course...
What was your last received text message say?
Anyiong..ap citer ko skarng,dh keja ke?
What do you want to be when you're older?
rich woman...
Is there a high chance of you going out to the movies soon?
maybe... nk tgk madagascar2...
If you were given $100, would you spend it, or save it ?
only $100?... spend it la...huhu..
If there was a large spider in the room, would you stay?
mesti la x...
Last place you went out to eat?
restoran jati..pekena sup ekor baek pnya.. ms birthday mama 2 hb 11 ari tu..
Where are you right now?
in my room...
Are you listening to music right now?
yea..womanizer...
When was the last time you were truly, completely happy with your life?
19hb oct 2008...my graduation day...
When was the last time you intentionally made someone cry?
everyday i made my sista cry... hehe..
Would you be able to date someone who had a kid with someone else?
nope..
What are you doing tomorrow?
same as today...
What sport do you enjoy watching?
nothing...
When is your birthday?
march
What do you miss most about the past?
having fun with daus,hilmy,mimie,n dibah at SMKCP library...
Are looks important?
maybe..
Have you ever had someone sing to you?
yea... many time... n lagu nya... gerenti... LIZAWATI....
Is there something that happened in your past that you really hate talking about?
yea... i really hate her..and her..and him..and her...and bla3...
Has anyone ever told you ,you have pretty eyes?
pretty eyes?... nope...huhu...
who should do this tag?
mimie kusya... hehe...


MySpace

Read more...

Monday, November 10, 2008

apa yg ak wat mlm td...hehe

| | 0 comments

huhu... smlm.. ak tgk anugerah skrin 2008 kat web tv3.. n melodi... sbb x berkesempatan nk tgk... hehe.. tgk ngan adik ak.. miera...actually x minat sgt tgk rancangan anugerah2 ni... sbb... gerenti meleret... tp kat blog budiey... iaitu blog hiburan terkini... xsilap adik ak ada bace... ada nubhan wat persembahan... so antu nubhan ni nk aaa tgk...tgk pnya tgk... dr awal sampai abes... xda pong... hehe... salah bace kot adik ak ni...

MySpace

yg paling x leh blah... ms adi putra,n adik dia... farahdiya n emilda nyanyi lagu seiring sejalan...sumbang gile... yg part lalalalala tu... ak ngan adik ak bantai gelak gila2... hehe... sengau tol

MySpace

sambil tu.. ak pn bukak sin chan... tgk... diam x diam... da kol 4 pagi... ak da x thn lg... ak pn tdo... adik ak laks yg take over... ak tak tao dia tdo kol berape.. huhu...sedar2... da kol 10.35 pagi... hehe.. ak mimpi motor ku,... yg telah ku jual itu,... huuu....miss u la moto.... waaa... kalo la x pasal ssh nk bwk g sbh ni... ko pasti berada di sisi ku...huu...

MySpace
Read more...

Sunday, November 9, 2008

hehe

| | 0 comments

MySpace

huhu... ssh tol nk setting blog ni...

ak terpake ganggu kwn ak yg tgh study..

tanya mcm na nk setting gamba ni... tq mimie..

hehe... br la jadi... hua3...
MySpace
Read more...

Mimpi bertunang... besh nyer~...hehe

| | 0 comments




pagi tadi... bangun... dalam keadaan sengih sendirian... hehe...

ak bermimpi... tgh bersiap untuk g bertunang...

walaupn mke dia kabur... x nampak.... ak tetap rasa happy...

adoi... gatalnya ak ni... hehe... org kata mimpi selalu terbalik...

harapan ku...yang ni... jgn aaaaa terbalik... huhu... nk kawen... huaaaa....


MySpace
Read more...

Saturday, November 8, 2008

geng bas sekolah SMKCP

| | 2 comments


ms ak konvo ngan daus


ms ak konvo ngan hilmy



crazy... frenzy.. funky..

1) ADIBAH KASSIM A.K.A DIB



kenal dia ms form2.. ms jd pengawas pst smber.. dib kate kenal ak ms valentine..

tp ak x perasan la plaks.. hehe.. ak kenal dia sbb mimie ajak ak teman dia g dating

x ingat la p mn.. ms kat skolah.. hehe...rumah ak ngan dia sekangkang kera je..

slalu lepak2 ms mlm katt dpn umah ak.. b4 dia g msk MRSM... org pandai g
MRSM..

huhu...skrg kat UK... lama nya x jmpe... bila la nk mkn roti tisu same2 lg.. hehe..


2) TENGKU SYAMIMI TUAN ABD RAHMAN A.K.A MIMIE KUSYA



ini lagi sorg antu pink..hehe.. kenal ms kat kelas 1A13.. tak silap ak

hehe... dia dftr lmbt.. pdhal ak pn sm.. so kwn x ramai.. br pindah btho

ak tgk dia sorg2..ak pn p la tgr..sama2 jd pengawas pusat sumber... ms form2

tp dia start dr form 1, mmg best friend aaaa... tugas same2.. g mkn same2..

balik kdg2 sm2..ms matrik.. sama blok, sama aras... tp x sm bilik.. ak B3.1.8...

dia B3.1.9..huhu.. dia la yg fhm ak ni... dl ms KMM xda eletrik... ak tdo ngan dia...

siap pegang tgn lg sbb takut pnya psl.. KMM kn berantu.. huhu..tp msk u

x sm... huhu... da lm x jmpe... miss u..

3) FIRDAUS ZAKARIA A.K.A DAUS



mangkuk ni ak kenal ms form 2.. pndek kate... semua pn pengawas pst sumber...

sbb tu ak kenal ms form 2.. hehe.. dia ni x leh blah...aku, dia n hilmy... mmg

memporak perandakan ps..kalo waktu bertugas,.. hari msti sama.. HARI RABU,..

sbb balik leh trs g pasr mlm.. hehe...masih ku ingat maen baling2 buku..

maen kejar2 dlm ps.. bergossip.. n x leh blah... yg ko ngan abg saiful menari lagu

maria mercedes.. siap bergaya2 lg.. hehe.. mmg klaka abes..

4) HILMY TAJALUDIN A.K.A HELL ME



ni lagi satu mangkuk..huhu.. kenal ms mesyuarat pusat sumber 1st...

tgk ak semacam je ms ak tgh sapu smpah..hehe.. dia ni yg ak x leh lupe..

org panggil dia mc'd coz dia pakai kasut besa.. ms bertugas ngan dia..

gerenti dia dtg menyemak kat ak...sbb nk berborak.. pilih tmpt bertugas yg senang2 je..

hehe.. happy gila ms tu... ada skali gaduh.. tp ak x ingat psl ape.. x tegur lama gak aaa..

last2 jmpe kat tangga... n dia mntk maaf.. so... kami jd kwn baik lg... hehe..

da x gado da... skrg masing2 da bsr... dia pn da kerja,.. jd staf nurse.. kat PPUM..
Read more...

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?