Wednesday, April 1, 2009

antara aku,garden dan mak aku...ape kena mengena..huhu

| |


cantikkan gambar2 kat atas tu...tenang n nyaman je rasa..ni yang buat aku makin x sabau nak pindah ke rumah atas tanah ni... sbb aku sangat suka tanam pokok...huhu..dulu masa kat rumah..kat KL..aku la yang menanam smua pokok kat umah aku...

pernah skali...org tegur mak aku..kata ada amek orang gaji baru ke..sbb dia nampak aku dok mesin rumput..siram2 pokok..tanam2 pokok... sbb aku ni..mmg la x klua rumah...klua utk sidai baju n g kedai ada la...so bila skali skala klua rumah utk edit bunga 2 aku..org ingat aku org gaji baru..hehe...

diaorg tao mak aku ada anak perempuan yang sulong...dia org ingat MIRA??!!... tolong lah... sbb org kata mak aku mcm umur 30 an..padahal da 47 k..plzzz lah...kalo klua ngan dia..msti kata aku adik dia..huhu...

smalam pon aku kena lagi..masa jalan2.. lepas g teman mak aku g bank...aku nak pau la dia KFC...tetiba jumpa kawan dia...mak aku pon ckp la..ni la anak2 aku...

nia anak kak shima??...laa... saye ingat Mira yang sulung...ada lagi yang lagi besau...wah nampak muda la kak shima..bla..bla..bla..ingat adik tadi...bla..bla..bla... cair taik telinga aku...huhu...

tapi mak aku x guna botox ye..hehe..dia tak cucuk tang sini..tang sinun...rahsia awet muda dia..bangun pagi, basuh muka sambil berselawat..huhu...

cuba korg bace dari atas..bukan ke tadi aku cerita pasal taman..tetiba masuk part mak aku ni pehal...aduyai..mmg la aku ni kuat merepek...hehe...dah la..sebelom lagi banyak aku bebel..aku mao g maen game..hehe...

smalam dah nak menang mak aku panggil ikut g bank..harini nak maen sampai menang..doakan kejayaan aku..alamak..terlebih suda..hehe...adios...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?