Tuesday, March 24, 2009

tak jadi turun KL..huhu...

| |

akhirnya...keputusan sudah di buat..aku tak jadi nak turun KL.. sbb ayah aku nak jugak aku jadi cikgu... ikut je la cakap ayah aku tu..selagi dia masih bercakap..kang bila dia diam...tu mmg cari masalah la tu...ayah aku ni..kalo dia bising2 tu..maknanya dia sayang lagi la n amek pedulik ngan aku ni..kalo dia diam tu...dia da x mao amek pedulik lagi..huhu...x mao jadik anak derhaka...x baek..hehe...

so aku masih di sini... x buat ape...ayah aku cakap..mmg susah nak cari kerja kat sini..sbb diaorg biasanya akan amek org dia la...sabahan..so aku yg johoran ni..dok la kat umah diam2...kepada orang yang hanya tahu bercakap...kata aku ni saje malas kerja...pembetulan k..aku tak malas...xda kerja nak buat..nak buat mcm na...

skrg ni aku mmg la pk...nak try dpli,kpli n JJ... kalo x dapat gak tiga2 tu...emm..rasanya...aku takkan muncul di majlis reunion budak2 BSPT lagi 2 tahun tu..huhu...waaaaaaaa....tensen2...

aaaaaaaaaaaa...menci....huuuuuuuu...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?