Monday, March 2, 2009

nak pergi ke tak eh....

| |

da pukul 5.25...
rasa nak tdo..tetiba teringat pulak...
esok ingat nak amek borang GSTT...
tp aku x sure nak amek ke tak..
amek.. ke tak..
amek...x amek..amek..x amek..amek..x amek...
bila ayat tu ulang banyak kali..jadi lain macam plak bunyiknyer..huhu..
mak aku diam je..ayah aku pong same...
mcm na eh...
takut g.. org tu kata da abis tempoh..
tp aku yakin aku bc kat forum tu.. tutup 3 mac..
bukan hari ni kan...
besok kan 3 hr bulan..
wargh... takut kalo dapat..
kena anta jauh ke pedalaman...
( ceh...x dapat lagi da pk lebey2..)
tp aku nak kerja...
tp takut kena anta jauh...
nak amek ke x...
amek ke x... amek ke x...
nak cakap ngan ayah aku sblm dia g kerje..
tp kang dia nampak aku awal2 pagi buta ni..
mesti dia suspek aku x tdo dr td..
kang kena marah free pagi2...
penatnya pk...
nak amek ke x..nak amek ke x..nak amek ke x...

MySpace


tetiba mak aku bukak pintu bilik aku..
nak kejut mira bgn..

aku tanya mak aku pasal GSTT tu...
dia kata ayah aku ada meeting ari ni...
dia x leh klua office...

MySpace

tyme aku malas, bising....
bila aku nk p amek..ade hal la pulak...
aduyai...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?