Saturday, March 28, 2009

aku..MTEST...dan jugak mimpi..

| |

pagi ku...di mulakan pada pukul 3.30 pagi..bajet nak bangun 4.30...terbangun awal pulak..maybe sebab cuak..so terbangun awal..lepas wat soklan verbal...aku tgk american's next top model cycle 12..huhu...sempat lagi tu..huhu..

aku pon suruh adik aku , Mira gosokkan baju aku..saje nak buli adik... dia tanya aku...

Mira: along..ko xm sampai bila?

Aku: sampai malam..

Mira: hah???!!...lamanya...

Aku: sampai malam, AKU NAK MAIN GAME..hehe..xm sampai tengah hari je..

Mira: $#@%@$#! ko long!!...

Aku: lain kali bg aku abes cakap dulu...hahahahahahaha....

nasib ko la mira,..dapat akak yang sengal2 macam aku ni..hehe...lawak di pagi hari tol la..huhu...

http://emo.huhiho.com

pukul 8.35 aku sampai kat sek men keb SANZAC Kota Kinabalu..dalam kereta lagi aku dah berdebar2..lagi lah bila ternampak ramai orang yang nak amek test sama macam aku..nasib baik bila aku sampai je..group tu pun gerak..di panggil masuk ke tempat xm...so xda la aku mencanak lama sangat sengsorang...sadis rasa masa tu..

nombor meja aku.. D103...duduk depan sekali..baris ke tiga..bawah kipas...mmg baik punya tempat...x yah nampak orang2 ni...nanti menambahkan nervous aku je..nasib baik bawah kipas...sbb cuaca ari tu sangat la panas...

masa dok termenung tunggu test start..aku mula berkhayal sendirian...terkenang suasana amek exam dengan kawan2...tapi kali ni..aku keseorangan..huhu..sadis...

http://emo.huhiho.com

di mulakan dengan kertas bahasa inggeris...berpinar mata aku... aku mmg la fail bab grammar..

pastu kertas math..yang ni la macam syial..masa aku buat, cikgu kat depan tu berborak n ganggu konsentrasi aku..sudahnya.. 6 soklan aku x dapat sudahkan..huuu...sangat frust!!!..

http://emo.huhiho.com http://emo.huhiho.com

diikuti dengan kertas INSAK..yang aku cuba jawab dengan andaian aku seorang budak yang baik..hehe..jawapan nak yang positif aje..huhu..

pastu kertas verbal...aku dapat yang 80% da ada jawapan..hehe...tpx semua aku ikut..ada gak yang salah...

pastu anatikal...ni mmg la nak pecah kepala aku pk...soalan tanya urutan binatang yang jumpa dalam zoo..byk la dia pnya syarat2 tu..pening kepala memikirkan susunannya..kalo ikut aku..
" ADA AKU KESAH BINATANG APE KO NAK JUMPE KAT ZOO??...."

balik rumah...x sampai sejam..aku da tdo...ngantuks...

maybe sebab aku teringat kawan2 lama..aku mimpikan diaorg...


***************************************
mimpi aku....

berlatar belakangkan sekolah aku..SMK Cheras Perdana... suasana periksa...tyme tgh sebok susun2 meja kerusi...1st aku jumpa...best friend aku... Mimie...tgh bg arahan kat orang yang susun2 meja..

pastu nampak Hilmy main kejar2 dengan Daus... dan aku menuju ke sebuah kelas...n bertanyakan meja aku..tetiba aku turun bawah..dan jumpa..Hidhir...tgh susun kerusi.. n aku bertekak ngan dia pasal selimut??..hehe..ape kes aku ni...tetiba ada selimut plak kat tempat xm...

jumpa kam..nad..ika..n kak zura yang tengah bersembang.. n kak zura bagi aku satu magkuk yang ada ayam masak kicap...lepas tu tetiba aku baru perasan aku berbaju kurung pink..pastu jumpa kawan2 lain..mcm iqbal...baju melayu maroon...bad..baju melayu biru..mohand..baju melayu putih????....siap bersongkok lagi..huhu...

pastu ada adegan suap menyuap kek antara guna and mohand...kek blueberry bentuk segiempat...

tetiba majlis tu jadi slumber party...tdo beramai2 kat dewan tu..hahahhahahahha....pastu..aku pon terjaga..haha...sangat lah mengarut mimpi aku ni..hehe...

aku rasa sebab aku sangat rindu pada kawan2 aku..kat smkcp..kat matriks..n kat UPM...sedeynya...

ada org kata, mimpi tu biasanya luahan hati kita..kunun mcm aku rindu la ngan orang2 yang aku mimpi tu...rindukah aku pada mohand????...LOL...hehe..

http://emo.huhiho.com

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?