Wednesday, December 31, 2008

GOOD BYE 2008...

| | 3 comments

hrm... lgi beberapa hari je lg nk masuk tahun 2008....
selamat tinggal tahun 2008...
selamat datang 2009...

MySpace

tahun 2008,... last sem ak mei hari tu... mmg sedih gila2 la... tak terkata... lepas ni da ssh la nk jumpa member2... mmg byk kenangan terindah kat UPM tu... walaupn kdg2 berbakul2 gak la sumpah seranah ak bagi ssb mslh x dpt key in subjek... hehe...kwn2... having fun together...lepak2 kat bilk kengkawan.. habiskan makanan diaorg... sembang sampai 2-3 pagi...tiru assignment... hehe... pinjam la... mn tiru... sbb ayat ni akan klua dr mulut tuan pnya assignment..." ko ubah2 la eh jwpn tu kang kantoi... hehe"...

MySpace


rindunya pada roomates..kak mimah..kak lisa (dgr kabar da nk dpt baby...) kak alai.. wan.. wina...n budak kecik dua org tu... tika n ila... rindu tyme berbuka sesama... tyme borak sesama...yme sambut birthday sesame... tyme bergurau senda sesama...tyme suruh wina abeskan mknan ak kat dlm almari tu...rindu tyme ada kak mimah... tlg kemas katil ak sbb ak x sempat kemas...hehe..

MySpace


rindunya tyme g kuliah...ms sem last ak da ada moto... tp moto ak slalu la wat mslh di waktu pagi... ssh nk start... ayat ni msti klua dr mulut tini... "cepat la turun... ak tnggu dpn blok... ko trn la awal..moto ko kan ssh nk start"...hehe...bila atas jln raya... mmg jd minah remp-it UPM.. kalo kat lebuh silikon tu... mau nya ak hentam smpai 100km/jm..hehe..

MySpace

rindunya kat tempat kuliah...ms dlm kelas... ak mmg x sah kalo x dok seblh nad... n bila dah dok sblh nad.. jwbnya... ak kurg mendengar la ape cikgu ckp..hehe...bukak ym atas kertas... sbb nk bising x leh sgt..hehe...mmg la... dlm kelas..kol 8 pagi... ak da pk nk mkn ape tgh hari...hehe...xpn ak amek port baik pnya dlm kelas... ak tdo..hehe..

MySpace
rindunya tyme study week... ms ni la yg ak tnggu2 skali.. x yah g kuliah..hehe..stadi kat bilik... siang tido mcm beruang... malam stay up mcm burung antu... nasib bkn antu...hehe... berbekalkan satu tin nescafe+guanara...n i tong kecik ais... ak leh stay up smpai kol 4 pagi..ais tu ak tarok kat mata kalo da ngantok sgt.. ni teori yg ak dpt ngan cikgu tuisyen bi ak kat martin..dia kata kalo ngantok..mata letak ais...mcm ikan la.. nk kasi segar letak ais kan..hehe...apa cara ak guna skali pon... ak stadi bkn 100% pn...
dalan 40%... yg lain maen game.. dgr lagu n main sms sesame kengkawan yg tgh stay up..huhu..akhirnya result ak so-so gak la...hehe...


MySpace

Read more...

Friday, December 19, 2008

iklan pond's BCL yg mungkin xda kat malaysia

| | 1 comments

iklan ni mungkin tak di tayangkan kat malaysia...

ada 3 episode... tp ak dpt 2 je... episode 1 n 3...
ape2 pn... layannnnz....
episode 3

video


episode 1

video

Read more...

Wednesday, December 17, 2008

what kind of girl are you....

| | 1 comments

40% of girls in the world usually don't know who they are.
The judgements made by their friends are not that accurate
This can help you, make the correct judgement


There must strictly be NO cheating or the results won't be accurate
And if you're a guy, SHOO. You don't want to be a girl, do you?
Get ready a piece of paper and pen
Write 1 - 10 in a column
SCROLL if you're READY...

http://emo.huhiho.com
1) What is your favourite colour?
a) Red
b) Pink
c) Yellow
d) Light blue

2) What is your favourite hang-out place with your friends?
a) Home
b) Shopping mall
c) Dinner at restaurant

3) What is your usual dress code?
a) Pants and shirt
b) Long flowy dress
c) Pajamas?
d) Cap, mini running shorts and singlet

4) If you had free time, what would you do?
a) Have a picnic with family and relatives
b) Throw a party with friends
c) Read a book
d) Play with your dolls

5) Name one of your hobbies
a) Photography
b) Studying
c) Dancing


6) What is your favourite genre of music?
a)Pop
b) Rock
c) Classical

7) In your opinion, who is the most important person/people/thing in your life?
a) *Him
b) Bank account
c) Family


8) If your mother gives you $50, you would...
a) Donate it to charity
b) Demand more, because it's not enough to get you the stuff you want
c) Give it to the bully because he/she says so


9) If the guy of your dreams asks you out the day before the exams, you...
a) Tell him to study for the exams first.
b) Just go
out with him
c) Run away quickly


10) What is your favourite time of the day?
a) Afternoon
b) Morning
c) Night
TIME'S UP!
Now for the FUN part...


1) What is your favourite colour?
-Red (brave)
-Pink (sweet)
-Yellow (fun)
-Light blue (carefree)

2) What is your favourite hang-out place with your friends?
-Home (simple)
-Shopping mall (crazy, fun)
-Dinner at restaurant (serious)

3) What is your usual dress code?
-Pants and shirt (simple)
-Long flowy dress (graceful, elegant)
-Pajamas? (sloppy)
-Cap, mini running shorts and singlet (atheletic)

4) If you had free time, what would you do?
-Have a picnic with family and relatives (cares, loves family)
-Throw a party with friends (wacky)
-Read a book (shy, hardworking)
-Play with your dolls (childish)

5) Name one of your hobbies
-Photography (creative)
-Studying (clever, mature)
-Dancing (graceful)

6) What is your favourite genre of music?
-Pop (fun)
-Rock (loud, crazy)
-Classical (relaxed, carefree)

7) In your opinion, who is the most important person/people/thing in your life?
-*Him (lovesick)
-Bank account (moneyminded)
-Family (lovable, sweet)


8) If your mother gives you $50, you would...
-Donate it to charity (helpful)
-Demand more, because it's not enough to get you the stuff you want (greedy)
-Give it to the bully because he/she says so (soft)

9) If the guy of your dreams asks you out the day before the exams, you...
-Tell him to study for the exams first. (mature)
-Just go out with him (naughty)
-Run away quickly (shy)

10) What is your favourite time of the day?
-Afternoon (cheerful)
-Morning (healthy)
-Night (dark,
emotional)

MySpace

Read more...

Tuesday, December 2, 2008

lawak lagi....

| | 3 comments

tertidur dalam kereta
Saodah tertidur seketika ketika berada di dalam kereta yang dipandu oleh kekasihnya lalu bermimpi.Dia bermimpi yang mereka berdua sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang Anak. Mereka hidup aman bahagia sehinggalah Saodah mengetahui yg suaminya itu bermain kayu 3 dan mempunyai perempuan simpanan. Bereka bertengkar...Saodah : Ooo dulu bukan main janji Sehidup semati.Suami dia : Ala, jgn la marah Dah.Tiba-tiba Saodah Mengigau lalu menjerit"HANTAR SAYA BALIK RUMAH MAK BAPAK SAYA!!!!"Dengan selamba, kekasihnya yg masih memandu tadi berkata"Ye la, kan tiap-tiap hari saya fetch awak balik opis, nak hantar kemana lagi kalau bukan rumah mak bapak awak?"

When Chinese Speak An English

Caller : Hello, can I speak to Annie Wan? ( anyone)
Operator : Yes, you can speak to me.
Caller: No, I want to speak to Annie Wan!
Operator: You are talking to someone! Who is this?
Caller: I'm Sam Wan (someone) And I need to talk to Annie Wan! It's urgent..
Operator: I know you are someone and you want to talk to anyone! But what'sthis urgent matter about?
Caller: Well... just tell my sister Annie Wan that our brother Noel Wan ( no one ) was
involved in an accident.. Noel Wan got injured and now Noel Wan is being
sent to the hospital. Right now, Avery Wan is on his way to the hospital.
Operator: Look if no one was injured and no one was sent to the hospital, thenthe accident isn't an urgent matter! You may find this hilarious but I don'thave time for this!
Caller: You are so rude! Who are you?
Operator: I'm Saw Lee. (sorry)
Caller: Yes! You should be sorry.. Now give me your name!!
kata lawan
Murid-murid: Selamat pagi, cikgu.
Cikgu:Mengapa selamat pagi saja?Petang dan malam, awak doakan saya takselamatkah?
Murid-murid: Selamat pagi, petang dan malam,cikgu!
Cikgu: Panjang sangat tu! Tak pernah pun dibuatoleh orang lain! Katakan saja selamat sejahtera!Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan inimeliputi semua masa dan keadaan.
Murid-murid: Selamat sejahtera, cikgu!
Cikgu: Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-baik. Cikgu nak buat kata berlawan hari ni. kamu kena jawab cepat.
Murid-murid: Faham, cikgu!
Cikgu: Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.
Murid-murid: (senyap)
Cikgu: Pandai!
Murid-murid: Bodoh!
Cikgu: Tinggi!
Murid-murid: Rendah!
Cikgu: Jauh!
Murid-murid: Dekat!
Cikgu: Keadilan!
Murid-murid: UMNO!
Cikgu: Salah!
Murid-murid: Betul!
Cikgu: Bodoh!
Murid-murid: Pandai!
Cikgu: Itu bukan pertanyaan, bodoh!
Murid-murid: Ini adalah jawapan, pandai!
Cikgu: Mati aku!
Murid-murid: Hidup kami!
Cikgu: Rotan baru kamu tau!
Murid-murid: Akar lama tak tau!
Cikgu: Malas aku nak mengajar kamu semua!
Murid-murid: Rajin kami tak belajar cikgu!
Cikgu: Kamu gila!
Murid-murid: Kami siuman!
Cikgu: Cukup! Cukup!
Murid-murid: Kurang! Kurang!
Cikgu: Sudah! Sudah!
Murid-murid: Belum! Belum!
Cikgu: Mengapa kamu semua ini bodoh sangat?
Murid-murid: Sebab kami semua itu pandai sikit!
Cikgu: Oh! Melawan!
Murid-murid: Oh! Mengalah!
Cikgu: Kurang ajar!
Murid-murid: Cukup belajar!
Cikgu: Habis aku!
Murid-murid: Kekal kami!
Cikgu: O.K. Pelajaran sudah habis!
Murid-murid: K.O. Pegajaran belum bermula!
Cikgu: Sudah, bodoh!
Murid-murid: Belum, pandai!
Cikgu: Berdiri!
Murid-murid: Duduk!
Cikgu: Saya kata UMNO salah!
Murid-murid: Kami dengar KeADILan betul!
Cikgu: Bangang kamu ni!
Murid-murid: Cerdik kami tu!
Cikgu: Rosak!
Murid-murid: Baik!
Cikgu: Kamu semua ditahan tengah hari ini!
Murid-murid: Kami dilepaskan tengah malam itu!
Cikgu: (Senyap dan mengambil buku-bukunya keluar dari kelas)..
lawak ah beng

Ah Beng bought a new mobile.He sent a message to everyone from his Phone Book & said,"My Mobile No. Has changed.Earlier it was Nokia 3310. Now it is 6610"
====================================
Ah Beng : I am a Proud, coz my son is in Medical College.
Friend: Really, what is he studying.
Ah Beng: No, he is not studying, they are Studying him.
==========================================
Ah Beng : Doctor, in my dreams, I play football every night.
DR: Take this tablet, you will be ok.
Ah Beng : Can I take tomorrow, tonight is final game.
===========================================
Ah Beng : If I die, will u remarry?
Wife: No! I'll stay with my sister. But if I die will u remarry?
Ah Beng : No, I'll also stay with your sister.
=========================================
Ah Beng : People consider me as a "GOD"
Wife: How do you know??
Ah Beng : When I went to the Park today, everybody said,Oh GOD! U have come again.
===========================================
Ah Beng complained to the police: "Sir, all items are missing,except the TV in my house."
Police: "How the thief did not take TV?"
h Beng : "I was watching TV news..."
=========================================
Ah Beng comes back 2 his car & find a note saying "Parking Fine"He Writes a note and sticks it to a pole "Thanks for complement."
=============================================
How do you recognize Ah Beng in School?
He is the one who erases the notes from the book when the teacher erases the board.
===============================================
Once Ah Beng was walking he had a glove on one hand and not on other.So the man asked him why he did so. He replied that the weather forecast announced that on one hand it would be cold and on the other hand it wouldbe hot.
==================================================
Ah Beng in a bar and his cellular phone rings. He picks it up andSays "Hello, how did you know I was here?"
===================================================
Ah Beng : Why are all these people running?
Man - This is a race, the winner will get the cup
Ah Beng - If only the winner will get the cup, why others running?===================================================
Teacher: "I killed a person" convert this sentence into future tense
Ah Beng : The future tense is "u will go to jail"
===================================================
Ah Beng told his servant: "Go and water the plants!"Servant: "It's already raining."
Ah Beng : "So what? Take an umbrella and go."
=====================================================
A man asked Ah Beng why Ahmad Badawi goes walking in the Evening and notin the morning Ah Beng replied Ahmad Badawi is PM not AM


MySpace

Read more...

Monday, December 1, 2008

sampai jugak akhirnya...

| | 0 comments

akhirnya... lepas sebulan lebih aku tunggu gambar aku ni....
akhirnya aku dapat jugak...hehe..

really like my jubah.. coz.. i love red.. hehe..


with my mum... dia je yg dapat datang.. huhu






http://emo.huhiho.com

Read more...

Friday, November 28, 2008

NASA picture... water on mars

| | 0 comments

hahaha....

http://emo.huhiho.com

Read more...

Thursday, November 27, 2008

badan artis mana yg seksi sangat ni?...

| | 0 comments

cuba tgk gambar kat bawah ni... agaknya... badan artis mana eh....

cuba tgk bwh ni...




la... iklan kasut rupanya... hehe..


http://emo.huhiho.com

Read more...

Wednesday, November 26, 2008

ustaz arief cakra alam @ putar alam?

| | 0 comments

semasa ak asyik membaca ruangan gossip yang menjadi 1 kemestian dalam hidup ku... tiba - tiba mata ak ter paku pada satu ayat yg berbunyi (ustaz arief cakra alam @ putar alam?)... ak pn tgk la video yg di berada di bawah statement tu td...mula2... masa tgk video yg first... x berapa menjadi la pemahaman ak... bila ak tgk video yang ke dua... baru la ak faham... ape kebendanya video ni pnya hal...huhu...

well... ak tak tao la btol ke tak.. tp kalo btol la ustaz arief tu tipu kita...hmmm...mksdnya ak pn tertipu sama la.. hehe... so... cuba korang tgk video yang ak letak ni..ak rasa malu tgk video ni... tv korea yg siarkan trick ustaz arief ni.....

dengar cerita... 360 kat TV3 tu nk g terjah ustaz arief malam ni... sama-sama la kita tgk k... jgn biarkan hidup anda di selubungi.... misteri.. haha...

MySpace


part 1
video

part 2

video

so... mcm na?... bak kata nabil...

LU FIKIR LA SENDIRI... hehe..

saya melaporkan dari bilik berita... TV 143... assalamualaikum..

MySpace

Read more...

my japanese name....

| | 0 comments

MySpace

my japanese name is....

KaoruKasuga Narahashi
hehe....
nk tao nama korg?.. g la kat link ni...ada name generator...
Read more...

Tag Dari Gg... ^.^

| | 0 comments

MySpace

1) do u think u 're hot?

yup...hot right now...b'coz x bukak kipas..hahahaha...

2) upload your favorite picture of you

3) why do you like that picture?
i dunno... i love this pic so much..maybe sbb ni amek masa kat bilk kat upm...
n i love my hair ms tu... hehe..
4)what the last time you ate pizza?
ms klua ngan adik2 g tgk wayang 2 bln lps...
5) the last song you listened to?
get naked( i got a plan) - britney spears
6) what are u doing right now beside this?
reading new comic that my sis buy yesterday...
(8.00 pagi, aku cinta kau lagi..)
7)what name do you prefer besides yours?
siti nurhaliza..haha..
8) people i tag?
1) mimie
2)mimie kusya
3)tengku syamimi
4) mie
5)mimie..mimie..mimie..
9)who is number 1?
my best friend....
10) number 3 is having relationship with...
her boyfriend..
11) say something about number 5...
mimie yang chantek...
12) how about number 4?
kawan baek saya yg baek.. hehe
13)who is number 2?
my hunny bunny buddy..hehe..



MySpace

Read more...

Tuesday, November 25, 2008

lawak lagi...

| | 0 comments

Lawak Kentut

Seorang calon untuk suatu jawatan pegawai tidak sampai seminit tiba-tiba keluar dari bilik temu duga. Rakan-rakan yang berada di luar pun bertanya, “Eh!!!Cepatnya ngko keluar? Kenapa?”
Jawab calon itu, “Aku dapat jawab soalan yang ditanyakan dgn betul jadi aku boleh keluar awal”.
Tanya rakan-rakan lagi, Wahhh!!Bestnyer ngko,soalan apa?????”“Senang jer soalannya, pengerusi sesi temu duga tu tanya aku, Engkau ker yang kentut ni??? Aku pun jawab la, “Ya tuan, sayalah yang terkentut tadi!!!” Pastu dia suruh aku keluar!!!!



Lawak Kanggaru

Seekor kanggaru di Zoo Melaka sentiasa keluar dari kawasan kurungannya. Menyedari hal itu, seorang pegawai menasihatkan seorang pekerja supaya membina pagar yang lebih tinggi. Menyedari bahawa kanggaru itu tidak dapat melompat tinggi, pekerja itu memasang pagar dengan ketinggian lima kaki.
Esoknya, pegawai itu menerima laporan bahawa kanggaru itu keluar dari kawasan kurungannya lagi. Pegawai itu mengarahkan pekerjanya memasang pagar yang lebih tinggi lagi. Begitulah yang berlaku setiap kali beliau mendapat laporan tentang kanggaru yang suka keluar dari kawasan kurungannya itu. Sehingga cerita ini ditulis, sudah 30 kaki tinggi pagar kurungan kanggaru itu.
Esoknya kanggaru itu terlepas lagi. Pada sebelah petangnya, selepas kanggaru itu dimasukkan kembali ke kawasan kurungannya, jiran sebelahnya iaitu seekor unta pun bertanya kepada kanggaru itu, “Agak-agak kau sehingga berapa tinggi mereka akan memasang pagar ini?”.
Kanggaru itu menjawab, “Mungkin sehingga beratus kaki, kecuali seseorang mengunci pintu pagar pada malam ini dan malam-malam seterusnya.
Read more...

kejamnya perempuan yg bernama Erema

| | 0 comments

Menurut Seri Bayu, Erema yang dikenalinya sejak tujuh tahun lalu banyak berubah selepas dia bekerja sebagai penyanyi di sebuah kelab di Shah Alam, Ramadan lalu.
Dulu dia (Erema) bagus (sebab) dia jaga abang dengan baik. Dulu dia jujur, tetapi sekarang banyak berbohong dan pandai berlakon depan orang. Dia maki…tendang… tolak abang. katanyaDia lupa diri. Banyak kali dia cakap kalau kau mampus aku senang?
katanya yang mengakui mampu menyara kehidupan suami isteri menerusi sumber kewangannya sendiri.
Menurut Seri Bayu, dia yakin isterinya itu mempunyai hubungan sulit dengan orang lain.
Dia ada lelaki lain sebab setiap malam ada orang menjemputnya. Apa yang abang tahu dia habis kerja jam 2 pagi, tetapi selalu balik jam 5 atau 6 pagi,?
Kadang-kadang abang terbaring, jam 5 pagi dia sibuk bermain SMS walaupun abang nampak. Dia main SMS sampai jam 6 pagi. Dengan siapa?

di atas ni, petikan kata-kata yang di luahkan oleh seorang suami yang malang...

sememangnya bg ak... kejam gila lah si erema ni... dulu ms bnk kawen.. dia kata rela lah.. boleh jaga lah,,, susah senang sama2.. tapi skarang.. bila suami dai da langsung tak boleh gerak... skarang ni pulak nak angkat kaki gi tu je....mmg kejam gila si erema ni kan...da hal x vouge.. rambut pun kusut... haha...
Read more...

Lawak for the day...

| | 0 comments

Lawak Pak Arab

Ditakdirkan seorang gadis Melayu telah berkahwin dengan Pak Arab yang kaya raya. Malam pertama babak asmara bermula……
Gadis : Pak Sheikh…ana takutlah…ana tak biasa….Pak Sheikh jangan ganas-ganas ye……
Pak Arab : Baiklah….anta bukaklah dulu…..
Gadis : Tak boleh….ana malu….Pak Skeikh bukalah dulu…..
Pak Arab : Baik….hah tengok ni…….
Gadis : Waw!….Waw!….Waw!….
Pak Arab : Bukan!….Bukan….Ini bukan Waw…Ini Aliffff!…….
Gadis tersenyum……………….


Bangla dan Rumah Hantu

Seorang pemuda Bangla ditangkap di tempat funfair di ibu kota dan dihadapkan dimahkamah atas tuduhan meramas t*t*k pengunjung rumah hantu dan dibicarakan:-
Hakim: Kamu Hamid Gulam di-tuduh bersalah meramas t*t*k wanita ditempat kerja kamu. “mengaku salah atau tidak?”
Lalu Bangla menjawab tidak mengaku bersalah.
Hakim bertanya mengapa tak bersalah? Si bangla menjawab itu memang tugas nya dirumah hantu.
Lalu Hakim bertanya apa tugas kamu? Bangla menjawab “Sebagai hantu t*t*k tuan!” Hakim tertawa…kah! kah! kah!


Kaya

Sewaktu si mamat dalam perjalanan manaiki kereta untuk pulang ke KL daripada JB melalui lebuhraya, beliau berhenti rehat di salah sebuah hentian. Sewaktu berehat maka datanglah kepadanya seorang tua yang berpakaian agak compang-camping lalu menegurnya … “Anak nak ke mana?”. Si mamat menjawab ringkas, “KL” Orang tua itu bertanya lagi, “Boleh pakcik tumpang sampai ke Pagoh” dan dijawab oleh si mamat tadi “Ehm…bolehlah.”
Lantas orang tua itu masuk dan duduk di dalam keretanya. Dalam hati simamat berkata, “Hai, siapalah orang tua nii, orang ke atau ???” Beliau meneruskan perjalanannya. Sebaik menghampiri Pagoh, orang tua tadi bertanya, “Anak nak kaya tak?” Si mamat tersentak dan berkata dalam hati,”Dah buat dah orang tua ni. Nak bagi aku kaya pulak. Orang tua ni nak bagi aku nombor kot. Atau nak menguji aku?”
Si mamat pun jawab, “Tak apalah pakcik, hidup sederhanapun cukup. Kalau kaya nanti lupa diri pulak” Orang tua tu tak bertanya lagi. Dalam hati si mamat berkata mungkin jawapannya adalah yang terbaik takut-takut itu hanya ujian daripada orang tua tadi. Kemudian orang tua tu tanya lagi, “Anak nak kaya tak?” Si mamat jawab serupa yang tadi, “Tak apalah pakcik,saya lebih senang hidup sederhana”.
Bila sampai di Pagoh, orang tua itu minta diturunkan lalu berkata, “Tu, pakcik ada tinggalkan satu tin kaya cap Yeo’s untuk anak sebagai tanda terima kasih kerana tumpangkan pakcik.” Terima kasih, ya nak.” lalu orang tua tu turun dari kereta. Si mamat tersipu-sipu malu lalu menjawab, “Terima kasihlah pakcik” lalu meneruskan perjalanan.
Read more...

Monday, November 17, 2008

Masa muda dolu-dolu..

| | 3 comments

2000


1966



1996



hehe... ni semua sbb tgk kat page mimie....
rasa nk test tgk la pulak muke ak mcm na..hehe...

ni la hasilnya...


http://emo.huhiho.com

Read more...

Friday, November 14, 2008

| | 0 comments

ini tag dr mimie ku syg...yg sanggup kongsi FRUIT JUICE ngan saye...hehe
http://emo.huhiho.com
saya jawab yea....
1. What are you wearing?
t-shirt n slua tdo kotaks2..hehe..

2. What did you do last night?
surfing tha net....

3. Favorite Memory with significant other?
byk..hehe...

4. Last gift received?
masa konvo..teddy bear n tabung pop corn merah from shapik, hilmy n daus...
sejambak bunga rose warna-warni dari mama....
sejambak bunga lily n teddy bear from my x-roomates..wina,ila
n bdk kecik... ika...hehe..

5. Describe the last picture you were in?
wearing green t-shirt..pink scarf...in my room...

6. Last thing you ate?
mee goreng cili...panas berapi...

7. Last thing you drank?
milo..lo..lo..lo....

8. What kind of underwear are you wearing?
the thing that u can wear under the wear....lalala...

9. What was your best vacation?
g pulau manukan kat sabah... the best thing is...
snookerling...n ikan byk gila dpn mata.. berenang2 bersama kita...
like heaven of earth.. so beautifulllll....love it..

10. What are you most looking forward to in the next vacation?
nk pergi tmpt lain yg lagi best..

11. What is happening around you?
nothing...

12. What is your shoe size?
9 1/2...really ssh nk cari kasut... gila babeng...

13. Last event you dressed up for?
my konvokesyen....19/10/2008...

14. What is the most cheap thing you bought?
gula2 10 sen...

15. What is the most expensive thing you have on right now?
my laptop..hehe...

16. What is your favorite smell?
hypnose from lancome..

17. Is there something you really want to buy right now?
new handphone.. my handphone da bengong..

18. What are your nicknames?
liezasakura

19. What are your plans for today?
nothing...

20. Describe your friendster picture.
masa konvo ngan my mum..

21. Describe your myspace picture.
me...in black t-shirt...

22. Describe your facebook picture.
dun have 1..hehe..

23. What did you do last weekend?
tgk tom tom bak..haha..

24. Favorite brand of clothes?
scarlet plus...

25. Who you want to tag this time?
no buddy...hehe..

http://emo.huhiho.com

Read more...

Thursday, November 13, 2008

hehe... kena tag dgn mimie... hehe

| | 0 comments

KiraNYa KuMAmPu...
Seandainya kita bercerita tentang barangan keperluan dan harta kebendaan memang xkan habis..kenapa? sebab manusia mcm kita ni memang xkan puas dengan benda2 cani..macam saya la, kiranya ku mampu.. macam2 benda saya nak miliki..ada y penting dan ada juga yang xperlu..hurm..tibe-tibe saye berfikir...
Kiranya ku mampu:
1.Mahu miliki apa??
2.Alasan mahu memilikinya ??
3.Bagaimana untuk mencapainya??

JAwapAnNya...
1) Handphone yg canggih....

Alasan: handphone ni skrgkan da jd brg mesti.. n wajib di miliki...
so... kalo bley... nk la ada hp yg paling latest
paling canggih n paling masyuk.. br best..hehe
Bagaimana: kena kerja best... dpt byk duit...br leh tuka hp tiap2 bln..haha



2) Laptop idaman ku...



Alasan: Lieza xleh idup tanpa laptop... di ulangi.....
enggak dapat idu kalo enggak ada laptup..hehe
Sony viao CS series ni mmg idaman ku dr dl lagi...
design dia masyuk...harga pn masyuk gak maaa...
Bagaimana: sama mcm hp.. kena kerja best... dapt gaji best
dpt la beli laptop best..hehe..
3) perfume collection


Alasan: nk kumpul byk2... sbb leh sentiasa harum bdan ku...
botol pn lawa... wat koleksi.. mmg la masyuk..
ape2 pn ak ske hypnose from lancome..
1st gaji nanti ak nk beli..hehe...(kalo dpt kerja la)
Bagaimana: kena la ak cr kerja dl... kalo x... penutup
botol minyak wangi pn ak x leh beli..
(ada ke jual?..)haha..

4)handycam
Bold
Alasan: dengan ada nya handycam... leh la rakam
majlis kawen ak sendiri nanti..hehe..
Bagaimana: suruh bakal laki ak beli..lalalala...

5) Rumah yg besar dan cantik



Alasan: semua org pn ske rumah besar...mn ada org ske pondok...
hehehe... kalo leh nk ada rumah yg besa, ada swimming pool
ada taman mini yg cantik...n tmpt letak kereta yg besa
utk kereta2 ku..cewah...

Bagaimana: ni pn suruh bakal laki ak beli... hehe..
6) kereta idaman ku



Alasan: kereta ni lawa gila, stylo dan menjadi idaman ku sekian lama...
leh jalan2... syoknya...
Bagaimana:1st thing...lesen kena ada... br leh beli...hehe...

7) nk melancong kat over the sea...


alasan: da boring ngan malaysia..hehe... mn ada...
nk gak tgk dunia lua... nk sgt g jepun....
nk tgk bunga sakura secara life....
sakura a.k.a cherry blossom..
sakura is my trademark....
Bagaimana: kena kumpul duit byk2...hehe..


8) bilik yang stylo


Alasan: bilik la tmpt kita abeskan separuh masa yg ada dalam hidup ini...
Bagaimana: akan ku pimp my bilik jd stylo....hehe.. bila duit da
byk la... hehe... kena kerja..kerja..kerja..
(sila baca ikut efek bunyi gema dlm gua...)


9) koleksi baju yg bnyk



Alasan: hari 2 kita pakai baju kan... xkan nk pakai yg sama...
lg pn.. ak ni da start ske baju ala2 ladies gitu...
nk kumpul bnyk2... hehe...
Bagaimana: tiap2 bulan g beli baju... so... jd byk la.. hehe..



10) my own comic shop



Alasan: sbb aku gila bangat sama manga..anime.. comic is my life..
n... bila aku jd tokey kedai komik... ak leh bace free... xyah ssh2 beli..
hahahahahaha...
Bagaimana: kena kumpul duit... modal besa woooo...



11) suami yg ensem



Alasan: bia sedap mata ak memandang.. hehe... lg pn..kalo dapat suami ensem
aku comel+suami encem=anak comel sangat2..
hehe...
bagaimana :kena la tunggu.. ada jodoh..
lelaki ensem bakal menjadi raja di hati ku.. :cewah...


JAdi... Di atAs iNi adaLah PerKara Yg Saye inGin mILiki....
Alasan: supaya hidup saye gembira selalu...
Bagaimana: nk blaja btol2 da terlewat.. da abes... so kena la kerja rajin2..
cepat naik pangkat.. cepat naek gaji... insyaallah... ada perkara yg diatas
menjadi milikku... Aminnnn....


http://emo.huhiho.com
Read more...

i think... i hate my self..

| | 0 comments

MySpace


wargh!!!...
tensen gila... kenape la... smpai skrg x dpt kerja lg...
ak rs, ak la yg paling bernasib mlg dr kwn2 ak yg lain... huu...
sedeynya..


kenapakah idup ku sebegini...

bosannn!!....

kerja xda...

MySpace
duit xda..

MySpace
xda kwn nk lepak2...

MySpace
pakwe xda...

MySpace
lesen kereta x abes lg..

MySpace
lesen xda maka kereta pn xda...

MySpace
kat sini... shopping mall best xda......

MySpace
huuuuu.......... WARGH!!!!.. tensen nya idup ak!!!...

huuu...lg tensen bila kwn 2 ak... sorg2 dpt kerja... yg tinggal ak...
huuuuuuuuuuuu... sedey... sadis tol ak ni...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........


MySpace

ak... di kala ini....huuuuu..nasib ku malang sungguh...
sob...sob...sob...
Read more...

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?