Tuesday, March 3, 2009

Raja lawak 3...

| |

dalam 2-3 hari ni, bila aku dok bukak web2 hiburan n surat khabar..aku mesti nampak post tentang ketidak puashatian penonton raja lawak bila Amir masuk final. sejujurnya..aku pun tak puas hati jugak..

sepatutnya, LNJ yang masuk, sebab lawak diaorang lagi ok dari Amir.. Ada yang kata Amir dapat undi kesian dari org kelantan..abes..mcm na pulak dengan org kelantan yang tak undi Amir?.. diaorg pun kena tempiasnya...rata2 aku tgk komen forum2 tentang Amir ni, kebanyakan dari org kelantan yang sendiri x suke Amir dan pelik mcm mana Amir boleh masuk final. n banyak yang bergaduh dalam message board...

dan adakah salah pengundi LNJ yang tidak mengundi sehingga sen-sen terakhir kredit mereka?

n aku sangat bersetuju dengan pengkritik jemputan minggu ke 2 tak silap aku... si Adlin Aman Ramli tu, Amir ni..cara penyampaian mendatar..berak cenggitu..sediah cam tu gak..gembira pon mcm tu..sama je ton suara...

aku bet, masa final nanti.. masa Amir buat lawak..sunyi je dewan tu..huhu..

ape2 pon aku tetap sokomg SEPAH...

walaupon lawak 18 SX tak pernah lekang dari mulut diaorg... tapi lawak diaorg je yang aku tunggu sepanjang raja lawak 3 ni wujud...

aku x salahkan penonton bila diaorg kata raja lawak 3 macam hampas..sebab kita da tengok yang ter baik dan terlawak musim lepas..iaitu Nabil..mak n ayah aku sendiri..bila tgk raja lawak..aku perasan..diaorg akan cakap " ni kalo Nabil buat lagi best"...

aku harap sesiapa yang sokong amir tu, cepat la sedar..jangan undi sebab kesian..undi kerana bakat..sebab kalo dia raja lawak 3.. aku bet..tak lama dia dalam industri ni..huhu..

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?