Tuesday, March 17, 2009

aku dan rancangan tv kegemaran ku...

| |

hehe...akhirnya...csi season 3 full episode dah abes download.. guna torrent...makan 5-6 hari jugak aku tunggu..hehe..kembali bz la gamaknya aku dok tgk csi...

skrang ni byk la pulak..tv series kegemaran aku klua season baru..mcm america's next top model cycle 12, survivor tocantins ( season 18), the amazing race 14...

yang dah nak abes n tinggal beberape episode je sebelom abes season...mcm
csi season 9 ( skrg da sampai epsode 16),
csi ny season 5 ( sekarang da episode 17)
supernatural season 4 ( sekarang dah episode 15),
grey's anatomy season 5 ( aku ternanti2 episode17)..
boys before flower ( makin menyampah aku nak tgk...goo jun pyo nak hilang ingatan la pulak..benci!!...)

yang aku menyampahnya tgk new season ni...kena tunggu seminggu baru ada update..ye la..standard la klua tv seminggu sekali...kalo tgk season yang lama2..aku boleh bantai tgk secara marathon..bantai 2-3 episode direct...hehe...

yang aku benci, bila season tu dah nak abes...ye la...kena la pulok tunggu season baru klua..huhu...

tapi yang pasti..da lama aku x melekat kat tv sbb aku tgk advance la...tgk kat tenet..hehe...

aku tak ske tgk cerita melayu..boring gile..pusing2 tu jugak...salah sorang mesti kaya gile..pastu bercinta, mesti dapat tentangan keluarga.. hehe..drama korea pon macam tu jugak..tapi aku tgk sebab.. hero dia hensem2 maaa... hero melayu?..emmm..biasa2 je..borink aku tgk...lagi2 ada norman hakim + memey sememeh..aku banned terus cerita tu..

AF7..adakah aku tgk menatang tu?.. owh tidak.. borink...sket2 nak nangis..drama je lebih... dalam diari kemain gedik.. ramai kata adik izwan pilus tu hensem..bagi aku.. markah kehenseman dia.. 5/10... so-so je..mana ada hensem..buta ke ape..huhu...

kenapa aku lagi ske tgk cerite org putih..( putih le sangat)...

cerita dia membina minda,...mcm grey's anatomy... tao la sket2 pasal penyakit2 kronik ni.... survivor...kita leh tgk acara tikam menikam member dari blakang... kita leh tgk human behavior bila berada dalam keadaan yang sangat desperate mcm tu...so mengajar aku supaya berhati2 bila berkawan n bila hendak mempercayai seseorang.

csi pulak.. mengajar aku tentang punca2 kematian n cara2 nak jadi penjenayah..hehe...sebab dia kan da tunjuk cara org yang buat jenayah tu kantoi sampai dia org kena tangkap..so..kita stadi la benda tu..cari jalan supaya tak kena tangkap..hehe..

amazing race...kita boleh test tgk sejauh mana kuatnya hubungan seseorang tu dengan pasangannya dalammelaksanakan tugasan yang susahnya kadang2 tak tercapai dek akal fikiran aku sendiri.... berapa banyak pasangan yang bergaduh dalam amazing race tu..hehe..kita leh tgk kapel bergaduh...anak yang terpaksa tahan ngan karenah mak atau ayah diaorang yang rasa diri diaorg betul..adik beradik bergaduh...tapi ada jugak kumpulan yang sangat positif...tak silap aku..kumpulan hippies dalam amazing race 10..siap dapat juara lagi..huhu..

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?