Wednesday, March 4, 2009

akhirnya jumpe...

| |




da lama aku cari lagu ni...

sbb x ingat tajuk ape.. so x dapat cari...

lagu ni vanness wu nyanyi dalam album F4 fantasy 4 ever...

aku beli tao kaset dia..

beli kaset je la..masa ni form 4 x silap aku..

masa tu aku memang F4 freak...

lagu ni menyentap jiwa aku..

walaupun sepatah haram aku x faham maksudnya...

nyanyi pon hentam keromo je...hehe..asal ada bunyik...

MySpace


bila aku cari gambar2 F4 sebab nak letak untuk post ni..teringat pulak aktiviti aku masa dulu... cari wallpaper F4 byk2..n koleksi poster F4 aku yang mak aku da buang tu...waaaaaaa....miss it so much... ada la dalam satu kotak besau..barang2 F4 aku mak aku buang sebab dia kata menyemak je..huuuuuuuuu...

MySpace

bila dengar balik lagu ni..aku terasa yang aku ni macam dalam masa aku skolah2 dulu... perasaan tu datang lagi... rasa something bila dengar lagu ni...asal lagu ni je..aku teringat aku dok naik bas g tuisyen kat pudu..sbb pakai walkman dalam bas...teringat tyme aku slalu tuang kelas tuisyen..slalunya kelas BM... tersangkut kat JJ taman maluri..lepak kat sana...padahal tempat aku tuisyen depan lagi...kat pudu...hehe...

MySpace


teringat rumah aku kat KL... aku slalu pasang kuat2 kat tingkat atas..masa stadi math...bila la nak balik sana...huhu... serius..skrng ni..aku terasa yang aku macam masa form 5..tgh nak bersiap ke sekolah...( skrg da kol 5.05 pagi)...sbb slalu masa dulu..masa bersiap nk g skolah..aku akan pasang lagu ni...F4 frenzy la katakan...rindunya aku pada zaman dulu...

MySpace


tu la..kuasa muzik yang boleh mempengaruhi emosi..n pemikiran aku...huhu..kdg2..kalo dgr lagu rancak..penulisan aku akan lebih ke arah hepi2... bila aku dengar lagu jiwang.. aku cenderung menulis tentang kekecewaan aku kepada orang lelaki... huhu... emo gile aku ni..

n sekarang ni..mmg aku rasa sedey gila2...kenapa masa - masa indah dulu cepat sangat berlalu...rasa macam baru semalam je berlaku....

MySpace



Psychological test - Vanness Wu

2 comments:

top
Idham Saja said...

idolanya ya?
lam kenal

Lieza Sakura said...

iya...dulu F4 memang idola saye... salam kenal juga... =)

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?