Monday, March 16, 2009

aku dan 23...

| |

ada ape ngan 23 ni.. huhu..semalam aku masih berumur 22 tahun..tetiba..kol 12 tadi dah membesar menjadi 23 tahun..hehe...my birthday ruponya..
lalu aku pon menyanyi lagu bestday untuk diri ku sendiri...


MySpace

happy birthday tooooo meee...
happy birthday tooo mee..
happy birthday to liezasakura...
happy birthday tooooo meeeeee....


MySpace

tapi..mengikut surat beranak aku..aku lahir kol 12.30 tengahari...so belum lagi la..skarang baru kol 12.57 tgh malam....lalalala....

sebenarnya aku da tertido awal tadi..ngantuks... n aku dikejutkan dengan wish birthday aku yang pertama..from kazen aku..pastu dari mama aku...kak zura..huuuu...miss her so much...

besok aku nk wat kek harijadi sendiri ( tak da sapa nak beli utk aku..mak aku kate.. " mama support birthday cake sampai umor 21 je..ko da over the limit..huhu...)..

aku rasa best sbb slama pat tahun blaja ( matrik melaka + UPM) aku x dapat sambut ngan family aku...sbb aku jauh di perantauan..cewah..ayat tak leh blah... tapi sambut ngan kengkawan...best...teringat kembali saat2 itu.. meh aku ceritakan...

**************************
tempat: B3 108 ( alamak..aku da x ingat no bilik aku...hehe...)
masa: 12 tgh malam...
tarikh: 16 mac 2004

alkisah..aku tgh stadi...sambil dengar walkman..dgr lagu D12...tetiba pintu bilik aku kena ketuk..tp x heran.. malam masih muda ma... mmg slalu floor aku..kol 3 pon ada yang tak tdo lagi...rupanya anis yang ketok...tersengih2 pandang aku...aku dok tepi pintu belah kiri...

dia tanya pasal assignment akaun..yo yo oool aku nk amek bagi dia..tetiba aku bau wangi... baru nak tanya anis..pesal dia bau wangi..tetiba dia lumur aku ngan losyen n jerit HAPPY BIRTHDAY LIEZA!!!!...pastu reramai bebudak floor aku masuk n lumur bedak kat muka aku..

huhu...padan la ko bau wangi anis ooooi... sbb kat tangan dia dia da stanby baek pnya losyen nak pedajal aku...hehe...best gila masa tu..walaupon bestday cake aku sekadar cupcake seketol... sbb tu la first birthday aku sambut ngan kengkawan kat asrama...

**************************
tempat:tingkat 2 L4 kolej 14 UPM
masa: 1 pagi
tarikh: 16 mac 2007


alkisah..aku ngan wan je tinggal kat bilik..aku tgh layan movie cina..tajuk mouse and cat kot...pastu tetiba wan kata ada mesyuarat BSPT.. aku pon tercengang.. ko gile??... pagi2 bute nia..ada ke mesyuarat?... besok2 x leh?...huhu.. wan kata mesyuarat tergempar untuk org perempuan je.. bersungguh2 dia meyakinkan aku..so aku pon ikut la... tutup laptop n tukar baju...

g la ngan wan ke bilik kak siti..semua da kumpul sana...aku pon tanya la...benda ape sampai pagi2 bute pon nak buat mesyuarat..n diaorg pon tak tahu...maka aku pon tak syak ape2...

tetiba kak zura msg panggil g blok sebelah...blok L4...kata meeting kat sana..aku pon turun lah beramai2 tanpa syak was sangka...sbb aku ni...caya je org cakap ape...byk kali dah aku kena klentong ngan member2 aku..lg2 yang suke kena kan aku..cik nini n nurul..hehe...

masa lalu kat lorong antara bilik tu..aku jalan blakang skali..sbb aku tgh balas sms member aku yang wish bestday aku...

tetiba... aku dengar suara jerit2 kat depan..n aku nampak adegan baling membaling tepung.. disebabkan aku kat blakang..aku memang ada masa nak larikan diri...tapi disebabkan aku berhenti nak tengok ape yang jadi...aku kena sekali...huhu...abes floor tu penuh ngan tepung...

selepas tu..kat tepi tu..dah tersedia dengan makanan n kek..sambut reramai..sambut skali 4 orang..aku, kam, kak siti n eti... kita org borak2..nyanyi2..joget2...snap2 gambar...gambar tak leh letak kat sini...hehe..ramai yang seksi2 n sekse2..hehe...muka penuh bertepung...sampai kesubuh tak silap aku..best birthday ever!!!....

**************************
tempat: L3 412
masa: 12 lebey
tarikh: 16 Mac 2007

kali ni sambut ngan rumate aku..Wina n Tika.. daorg belikan aku KFC..hehe..sbb KFC..idaman Lieza selalu...hehe...memalam bute membaham ayam goreng..hehe...tak beli kek sbb baru je sambut bestday wina ngan kek..hehe..sweet rumate2 aku nih..hehe..

***************************
alangkah indahnya jika masa boleh diputar kembali ke zaman2 yang indah itu...miss it so much...

MySpace

hehe..disebabkan bestday aku..hotlink bagi free call..n aku baru je dapat call 2 orang..kazen aku n best friend aku..Hilmy...hehe...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?