Friday, February 27, 2009

Al- fatihah untuk ayah kawan ku...

| |



Tadi , aku di kejutkan dengan berita pemergian ayah kepada kawan baik ku, Nurul Afidah , 3 hari yang lepas. Dia kata dia blur nak bagi tahu kawan2 yang ayah dia dah pulang ke rahmatullah, aku faham...aku sendiri pun tergamam sekejap baca sms dari nurul. terkejut sangat2.

N apa yang aku dapat cakap kat dia... " sabar banyak2 dan doa banyak 2 untuk ayah ko k.."

aku memang bukan penasihat yang baik untuk hal2 macam ni, takut salah cakap mengguris hati orang pulak...

kepada member2 bspt yang baca blog aku ni, dan sesiapa saja yang beragama islam... mari la same2 sedekahkan Al-fatihah untuk pak cik Abdul Aziz iaitu ayah kawan aku.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama golongan orang2 yang soleh dan solehah..Amin..

2 comments:

top
Unknown said...

sampaikan salam takziah dekat die..

mudah2an ayah die ditempatkan dalam golongan org2 yang beriman.. ameen..

Lieza Sakura said...

baik...nanti saye tolong sampaikan...

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?