Saturday, January 31, 2009

XtVt aku minggu ni: tgk survivor cook island

| |

hehe...almaklum la..aku kan xda kerja nak buat ...so aku pn menghabiskan masa aku minggu ni utk tgk survivor..season13: cook island

aku ske tgk host dia..cool je...hehe..


ini la cook island...cantik gila...aku mmg x kesah kalo aku terkandas kat pulau yang cantik ni.. dengan orang yang aku sayang..hehe..heaven on earth...so peacefull...





peserta2 survivor



diaorg di bahagikan kepada 4 group (African-American, Asian-American, Hispanic, white)



Hispanic Tribe


Asian-american tribe

African-American tribe

yang paling aku tak suke: Johnathan Penner
sebab: dia perasan bagus dan dia mengkhianati group dia.

pesarta yang aku suke:

1) Oscar "Ozzy" Lusth

Sebab: dia ni sangat bagus..kalo ada challange dlm air...mmg dia la yang paling power..

2) Brad Virata

sebab: dia sangat cute..hehe..hensem...kawai~~..

3) Yul Kwon

sebab: dia ni cool, pandai, jumpa imunity idol kat exile island sekejap je...cute.. n masa challange..sangat bagus..mcm oscar jugak...

tribe names:

Puka Tribe: Asian-american tribe

Aitu Tribe: hispanic tribe/tribe merah (bila 4 tribe gabung jadi 2 tribe)

Raro Tribe: white tribe/tribe biru ( bila 4 tribe gabung jadi 2 tribe)

Hiki Tribe: African-American tribe

Aitutonga: bila da gabung semua 9 orang jadi 1 tribe


Final 4 on Survivor Cook Island:
Ozzy Lutsh, Sundra Oakley, Becky Lee, Yul Kwon.

Finishes 4th on Survivor Cook Island: Sundra Oakley

Finishes 3rd on Survivor Cook Island: Becky Lee

The million Dollar Survivor Prize Vote is between Yul Kwon and Ozzy Lutsh.

Your Eventual Survivor Cook Island Overall Winner: Yul Kwon.

final 4 ni, masa minggu ke 10, di khianati oleh jonathan Candice yang bertukar kumpulan..

8 lawan 4 orang...geram jugak aku masa tu...tapi, diaorg buktian yang diaorg ni kuat dengan memenangi 4 cabaran berturut2 sebelum bergabung..memang aku suka gile..semangat berkumpulan ynag kuat..walaupn diaorg ni di kira "kumpulan underdog"..

underdog rulez...

3 comments:

top
Blog Eazy Izzuddin said...

survivo...
cool..
xD

Lieza Sakura said...

yup..mmg cool..season 17, survivor:Gabon pun best..hehe...

soya said...

hi..
nak link bleh...
tp dah link pun td..
salam kenal..
nice blog..^^

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?