Thursday, January 8, 2009

boikot!!..

| |



Biokot barang mereka kerana kekejaman dan kejahatan yahudi dan kuncu-kuncunya



well...bagi aku cara memboikot barangan amerika ngan israel ni lagi praktikal dari cara wat perhimpunan beramai2 tu...sbbnya...bush n israel peduli hape ngan semua bantahan tu...even org amerika yang buat jugak perhimpunan bantahan,..bush tak peduli...bush kan gila...gila nk tgk israel menang....



huhu..semalam aku ym ngan cik mimie ku sayang..dia rs nk tumbuk kot si bush ni...tp ayat dia la aku x leh blah.... BUSH kedeBUSH..hehe...kene tumbuk...hahaha...x ingat la cik mimie nak tumbuk ke ape ngan si bush ni..hehe...



di bawah ni adalah senarai barangan amerika yang nk di boikot

Coca-Cola

Danone


Delta Galil

Disney

Estee Lauder


IBM

Johnson & Johnson


Kimberly-Clark


Lewis Trust Group Ltd

L’Oreal

Marks & Spencer


Nestle

News Corporation

Nokia

Revlon


Sara Lee

Selfridges


The Limited Inc

Home Depot


Intel

Starbucks

Timberland


McDonald’s (x sempat la aku nk makan bege prosperity)

Arsenal FC

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?