Thursday, January 22, 2009

Jin cerek sakti

| |

seorang pemuda yang sedang terdesak di padang pasir yang panas terik,menginginkan sebuah rumah untuknya berteduh...tetiba lak terjumper satu cerek..(lampu ajaib la konon).nak dijadikan cerita, bermula la dialog antara dua makhluk tuh.pemuda 2 pun gosok la cerek 2...(tetiba kuar asap bekepul2 dari cerek tuh)

JIN:ei!! ape gosok2 nih!! geli taw!!

pemuda : ek'eleh..kan slalu cengitu.

Jin : aku jin beriman lar.kasi la salam

Pemuda : assalamualaikum jin

jin : walaikumsalam.ha mcmtu la.So,ko nak aper nih?cepat sket,aku tgh main psp ni

Pemuda : aku nak sebuah rumah.

JIN : Hampeh ko! aku pun tinggal kat dalam cerek,ko senang2 je nak mintak rumah.tendang kang,padan muke ngko.

MySpace

moral of tha story...jangan mintak bukan2..hehe

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?