Tuesday, January 27, 2009

wedding in tha house

| |

2 minggu lepas...aku dapat ni...

kad jemputan kawen....



kakak aku nak kawen..kak ja...

cuti tahun baru cina ni..ramai yang buat kenduri kawen..

sepupu aku pn x terkecuali...



sayangnya aku x dapat menghadirkan diri aku ni ke kenduri kawen dia coz aku ada kat sabah...tiket sold out..kalo ada pon..tersangat la mahal...byk org trn p semenanjung untuk bercuti..

kakak ku yang sorang tu punya kenduri...lagi la aku x dpt g... wat kat pahang...

pepe pon... TAHNIAH aku ucapkan...

SELAMAT PENGANTIN BARU...



SEMOGA KEKAL HINGGA KE ANAK CUCU...
MySpace

TAHNIAH!!!...

TASSA AND NOREEN...






at last..this sweet couple get married...

noreen ni kawan sepermainan aku mase kecik2 dl..umah dia pn dekat je ngan umah atok aku..nice n sweet person..org dok sebok main2..dia dok jaga adik dia...jenis orang yang bertanggung jawab..bagus gila dia ni..hehe..jadi family member aku juga akhirnya..hehe...


rakan ku..bini sepupuku..hehe...

MySpace

SALIHA HAFIZA AND AZMAN

kak ja ni da tunang lama da..nak gak aku dtg kenduri kawen dia..
tp xda rezeki aku la nk makan nasik minyak dia...huhu..


MySpace LOVE IS IN THE AIR~~...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?