Thursday, January 22, 2009

masalah btol!...

| |

sekarang aku kerja kat intel

Bila tengah hampir hujung bulan aku makan


Nak shopping barang murah selalu kat


Bila nak kuat selalu minum MILO cap



aku pakai mekap nak pakai yang ada cap





bila datang bulan mak aku guna

Bila balik rumah tengok adik dok depan TV tengok



yang belajar sekolah tengok



Aku marah suruh tukar pi tengok movie




Barang adik aku, banyak pakai yang



Sekarang baby tak pakai lampin..........kini pampers...

bila haus...aku minum...

sambil makan...



tetiba air tumpah..aku lap guna..


Teringat esok nak kerja terus pi kilat kasut pakai


gosok sekali baju kerja besok..jenama



Nak bagi wangi dalam rumah pakai


nak g kerja..aku sembur ni..




sambil tunggu member kat


aku baca



sambil minum



tunggu member tak sampai2..aku tepon guna


Apapun aku tetap BOYCOTT ISRAEL !!!....

4 comments:

top
MiMie KuSya said...

yeah! boikot2! demi ISLAM! Save PALESTIN!

Lieza Sakura said...

hehe.... xP

MiMie KuSya said...

hehehe.. boikot dah habes..

Lieza Sakura said...

sbb bush da berambush...haha...tgk Obama plak mcm na...

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?