Saturday, January 3, 2009

raja lawak 3

| |





ini kumpulan CHOT...antara kumpulan febret aku..hehe...cute kan diaorg ni...lawak pnboleh tahan... ak rasa best jugak la musim ni... raja lawak 3...boleh la buat ak bantai gelak... ade beberape je yg ak rasa.. x best... bg aku...yg tak best ialah.. man belon... syem.. jihan n yann...

apa yg tak best dalam raja lawak 3 :

1) si johan tu...menyampah btol aku... mcm berok...kenape la x tukar mamat ni... zizan ok lagi.. merapu je...

2) kenapa masa untuk buat lawak 2 minit je?... mana cukup... dari bagi masa kat pengacara merepek n merapu... baik tambah masa untuk diorg ni,,,

3) kenapa ada bunyi ayam tu... KACAU!!!...

4) juri x yah la nk berdrama2... ngada2...

5) waktu penyingkiran...ni yg aku paling menyampah... dah panggil 3 org tu naik atas pentas... boleh pulak berdrama... bodoh ke ape korang ni... yg atas pentas tu... manusia...ada perasaan... ko cuba la bygkan perasaan diorg... org tengah cuak gila... dua magkok..i mean 3 mangkok...( tambah si syamsul) ni boleh pulak buat drama...n kalau tengok muka yann... dia mmg da x boleh nak ketawa da... walaupn bila juri da cakap xda penyingkiran minggu 1... mmg bodoh!!!!...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?