Monday, January 5, 2009

crazy animal 2...

| |


Here you go my dear, a flower for you

nampaknya...xda jerawat yang tumbuh..hehe



cepat sikit ye anak2... jgn lembab sgt...


Look how cute my baby is



malam ini...kita berdua saje sayang....




aaa... korek kat situ k..nanti papa bagi upah...




wargh!!!...makan budak....





sedapnya......nak cilok la kejap lagi...




lagi sikit je nak sampai kunci tu...aiyah..!!..



mari bersenam..1..2..3...4...




tolong cepat sikit ye encik penyu... saya x nk kena air...sejuk....



emmm....yummy...nk ke?



waum!!!..saya dinosour..di ulangi...saya dinosour....waum!!...



mari bermain kad....


sebelum jumpa awek..pastikan...rambut tak serabai...


waaargh!!..kata nk urut...ni pehal cekik ak pulak ni...huhu...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?