Sunday, February 1, 2009

kegilaan pada F4 melanda diri ku lagi

| |

Meteor Garden versi korea = Boys Before Flower



hehe...aku di landa dengan ke"gila"an pada F4 sekali lagi!!!..

kawan aku je tao..tahap kegilaan aku dengan F4 ni masa Zaman Meteor Garden versi Taiwan menguasai dunia.. hehe.. masa tu aku sangat suka bangat sama Ken Zhu Xiao Tian.. aku rasa masa tu aku form 3 kot.. memang gila sampai tahap aku beli majalah cina just nk gamba je.. even gamba tu kecik gila..aku sanggup beli.. da sekali tu..pakcik yang jual majalah tu cakap cina ngan aku... aku cakap

AKU: "uncle..saye x reti cakap cina la"..

UNCLE : " aiya amoi...saya ingat awak tao cakap cina ma..awak beli majalah cina..."

lagi sekali tyme naik teksi kat kajang..masa tu aku dok beli poster gergasi F4..so pakci teksi tu (cina) nampak..dia pn borak ngan aku..

UNCLE: "awak suke F4 ye.."

AKU: "a'ah..suka sangat2.."

UNCLE:" awak suka dengar lagu dia ke @ atau sebab diaorang hensem?"

AKU: "hehe..dua2..lagu diaorang saya bantai je dengar"...

UNCLE: " awak tao x..diaorang tu nyanyi sengau ma...vaness sorang je boleh nyanyi"

AKU: "ye ke uncle?..saya rasa best je...hehe.."

UNCLE:" hehe..awak dengar biasa je kan..sebab awak minat dia maa.."...

pastu ada lagi aku borak2 ngan uncle tu..leh plak borak pasal F4..sebab masa tu kumpulan tu hot beb...

sebab F4 ni la, aku dok mencilok limanate kat pusat sumber skolah aku..kat pusat sumber ada mesin limenate so...aku kan pengawas pusat sumber..hehe..cikgu suruh limenate notis..benda lain yang aku limenate..haha..salah guna kuasa.. ala..cikgu x heran pon..plastik limenate abes, g je mintak lagi..hehe...

kegilaan aku dengan F4 ni, memang da tahap kritikal bila aku x dapat tengok episode 13..sebab masa tu, aku dan family dalam perjalanan ke perak untuk bercuti...masa tu, waktu siaran kat TV3 pukul 6 petang.Aku bajet sampai Perak dalam kol 5..sebelum kol 6..bajet sempat la...tapi sampai perak kol 8 malam..so aku terlepas episode 13 tu...

Balik je KL...aku terus beli Meteor Garden box set..masa tu harga dia RM100++..sebab cerita tu baru keluar..n aku x gemar beli yang local..huhu..so..aku terpaksa mintak advance ngan mak aku n ikat perut kat skolah selama sebulan...

n...nak tambah lagi satu episode kegilaan aku pada ken zhu (F4) ni...dia ada berlakon dalam MARMALADE BOY...n..aku start tengok pn bila da episode 5...sebab aku x alert..sebab tu aku terlepas episode depan...di sebabkan aku tertinggal episode depan....aku pn g speedy video cari box set tu...jumpa!!!...tapi xda subtitle melayu...guess what...AKU BELI!!!!..bengong gak la aku masa tu..terbang RM 100++ macam tu je..asal aku dapat tengok walaupun x faham..

desktop aku..jangan cakap la...penuh gambar ken zhu n F4...hari - hari aku dengar lagu diaorang..samapai cair taik telinga mak aku..hehe...

n skarang aku crazy dengan F4 versi korean...tapi kali ni aku suka....

Lee Min Ho as Goo Joon Pyo....kawai~~~.....

muka dia macam Dao Ming Si ( hero utk versi taiwan ), tapi dia ni laaaaaaaaaaagi hensem..hehe..


MySpace

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?