Wednesday, January 7, 2009

watching twilight

| |





malam semalam.. aku tak boleh tdo lagi..walaupn da pukul 1 pagi... so aku pn

amek keptsn utk tgk twilight yg aku br download...

aku download cerita ni pn... sbb da x tao nk tgk cerita ape...

sbb kwn aku asyik ckp twilight best lah..ape lah...

aku tgk... xda la hensem mana hero dia..huhu...


aku pn tgk la sbb xda ape lg nk tgk....
mula2..jalan cerita dia lambat...
cerita start bila Bella Swan (Kristen Stewart), pindah dok ngan ayah dia kat
sebuah pekan kecik kat Forks, Washington. Bella ni seorg yg pendiam..ske
menyendiri...nasib kawan2 kat sana peramah..ada gak yg nk jd kwn dia..
kat skolah ni..ada 1 group tu..dia mcm x campur sgt la ngan bdk2 lain..
diaorg ni ahli keluarga Dr.Carlisle Cullen.
Bella rasa mcm ada yg x kena ngan Edward Cullen ( Robert Pattinson), yg ske
pandang sleck kat bella.Masa masuk kelas biologi, Bella kena dok dekat sebelah si
edward. Edward plak masa tu asyi tutup idung dia je...mcm si Bella ni busuk..bertambah bengang si Bella ni lagi bila dia dgr Edward try tnya kat pejabat utk tukar kelas biologi tu..tp x dapt sbb kelas lain penuh...kalau aku pn bengang...apesal plak tetiba mcm nk lari2 je kan...

MySpace


pastu Edward x dtg kelas utk beberape hari..bila dia datang balik...dia tegur bella...part ni aku sangat suke...bertegur sape...pandang2...hehe...




Edward, walaupn dia vempire...dia dapat kawal diri dia..walaupn dia kalo boleh nk sgt darah Bella..Bella pn satu hal jgk..si Edward da ckp..jauh kn diri dari dia...well...cinta mengatasi segala-galanya...walaupn Edward vempire...

kan mula2 kau kata cerita ni mcm x best kan...tp sebenarnya.....
BEST!!!!!....
cerita ini sgt la romantik... bestnya kalau dapat pak we mcm si Edward tu..
bila Bella dlm mslh...sentiasa ada utk membantu...
sgt romantik...
cth masa dia kata dia sgt ske tgk Bella tdo... n bila dia kata Bella adalah nyawa dia...n bila dia kata...dia da tunggu 90 tahun utk dptkan true love....
sgt protective...
sgt sygkan Bella walaupn berlainan...cinta kan Bella seadanya...

MySpace







i LOVe this movie so much!!!....

MySpace

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?