Saturday, February 7, 2009

aku mimpi kawan2 lama...

| |

huhu..agak pelik la pulak mimpi aku pagi ni...boleh plak aku dok mimpi kawan lama aku..Amar dan Zulhisyam.. dua2 budak ni geng aku dok gaduh2 mesra masa form 1..almaklumla..aku kan nakal... boleh plak masa aku form 1...aku dok bergurau senda secara kasar ngan budak2 lelaki yang dok blakang aku...

amar,zulhisyam..veeran n zulhairi kalo aku x silap...maksud aku gurau kasar macam panggil nama bapak...mcm aku..diaorg panggil anak rohizat..veeran..anak tanggaraj..zulhisyam n amar aku x ingat...hehe..maksud gurau kasar ni macam maen baling2 buku..maen kejar2...maen ejek2 kalo ada yang masuk lambat..hehe..klaka masa tu..tapi kalo tyme semua angin tengah baik..boleh layan borak2 beb.. tu yang best...

tapi mana la diaorg menghilang...da x tao kabar berita da...zulhisyam n veeran ada gak jumpa masa form 3...miss them la...

berbalik pada mimpi aku... aku mimpi si amar ni mntak pertolongan aku..sbb zul ni tgh ada masalah dengan family dia.... baru aku bajet nak tolong...da bangun..hehe...

2 comments:

top
sweetstrawberry~ said...

hahaha..lieza! apakah mimpimu ini..
teringat pulak yer.hong sok mey dok sebelah awak kan?hihi...baca blog awak at least dapat gak keep in touch!

Lieza Sakura said...

hehe..masturina aaaaa...hong sok mey dok depan sket..haha...masa tu best kan..emma dok ngan mimie kan..hehe..klaka la masa tu..

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?