Thursday, February 19, 2009

geramnya aku...

| |

geramnya aku..pada GOO JUN PYO!!...

penat2 Jan Di datang Macau carik dia..

leh plak dia sakitkan hati Jan Di n putuskan hubungan diaorg..

mmg sakit tol ati aku tgk episode 13 n 14 BBF..

nape la Jun Pyo dapat mak kurang asam mcm tu..

seksa anak..ugut anak utk putuskan hubungan dengan Jan Di...





nasib baik ada Ji Hu...
kadang2 aku rasa... mesti best gila kalo ada kawan2 yang protect kita gila2..
hehe..




aku suka si Jun Pyo ni ( Lee Min Ho)

adik aku, Mira...suke sangat dengan KIM BUM....
tapi aku panggil dia KIM BAB..( sushi org korea)..
haha...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?