Wednesday, February 11, 2009

XTVT berblogging

| |

aku...lieza..yang hidupnya tengah kucar kacir..tensen...nasib ada laptop dan internet..yang sedikit sebanyak dapat mengurangkan ketensenan hidup ku...tak dapat aku bayang kan hidup aku tanpa laptop n internet..boleh jadi gila aku...

untuk mengurangkan tensen aku..aku berblogging..yea..n i love it so much..blog gossip aku dapat 500hits setiap hari...hehe...mmg bakat semulajadi aku..bergossip..n aku nak try dengan apa yang orang kata " berblogging boleh menjana pendapatan".. well aku belum dapat hasilnya..sebab kebangangan aku maen tuka2 iklan dr nuffnang jadi advertlets..

sebab aku tuka..aku tgk earning aku kat nuffnang tak naik2..stakat tu je la..RM0.24... aku try advertlets pulak..memang earning dia di update hari2...dalam dua minggu da kumpul dalam RM3.00..ye la..sbb masa tu blog aku kureng org..tp kira ok la tu..sapa nak bagi aku 3 hengget...3 hengget tu leh la lepas beli nasik ayam satu..hehe..

nak dijadikan cerita...aku baca 1 forum ni..tajuknya nuffnang VS advertlets..n banyak orang kata advertlets x bayar duit diaorg..dalam ribu2 gitu...n diaorg kata nuffnang lebih bagus... n au jadi cuak la..kang penat2 aku kumpul earning..sudahnya..hampeh...so aku amek keputusan..masuk balik nuffnang..n skrg earning aku RM0.00..haha... tp diaorg kata..earning kat nuffnang mmg lambat sket nak tao..

Tapi ape2 pon..aku sangat la harapkan ape yang aku buat ni betul..huhu..n skrg aku da x kira pasal earning..aku kira berape org da on blog aku...n i'm very happy..100 org sehari dengan lebey kurang 500 hits...hehe.....

but i will be happier if the hits came along with RM!! hehe...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?