Saturday, February 7, 2009

sambungan cerita seram..

| |

hehe...bila da cerita pasal aku kena kacau kat UPM..baik aku cerita skali pasal aku kena kacau kat sabah ni..sbb yang ni lagi power aku kena...semalam nak post..tapi takut ma..da pukul 1 pagi..kang ada plak yang teman aku sambil aku type post ni..hehe...ceritanya begini.....

MySpace


masa family aku baru pindah..kita org menyewa kat umah teres setingkat kat Taman Teluk Villa di Putatan di Kota Kinabalu di Sabah..haha..berape banyak di la..huhu...Ramai orang kata Taman Teluk Villa ni keras..sebab bekas paya bakau.Rumah aku pn..blakang dia teluk..tapi tyme pagi2 mmg syok la dok situ..leh tgk air pasang n aku slalu je baling roti n tgk ikan berdoyon2 makan roti tu...

dekat hujung teluk tu ada bukit batu..sejemput je..xda la besa sangat...orang kata kat situ la tempat jin bertendang..masa aku kat UPM, adik aku kata..dia slalu dengar bunyik orang berlari2 atas bumbung rumah aku... kan aku dok umah teres 1 tingkat..mcm na leh ada org kat atas tu..



MySpace



adik aku jugak slalu kena kaco, masa dia kat dalam bilik..tyme nak tdo..dengar orang baling2 baling batu..bila dia bukak mata..stop..bila dia tutup mata balik..bunyik batu tu ada balik..nak di jadikan cerita..adik aku dah x nak tdo kat bilik lagi..so ngan aku2 skali kena tdo kat lua..sbb aku pn takut maaa...

*************************************************
aku, bila balik Sabah..ada tabiat x leh nak tdo awal..sbb da biasa kat UPM stay up ( hehe..dengar mcm pelajar cemerlang..padahal stay up sbb maen game)..masa tu faymes cerita prince turn to a frog tu..nak tengok kol 9 punya x leh..sbb ayah aku nak tgk sukan..so aku tunggu ulangan dia kol 2 pagi...

aku ajak adik aku, Mira teman...sebab kita org mmg ske cerita tu..so bila da abes cerita tu..dalam kol 3 pagi..aku n mira pn siap2 nak tdo... masa tgh baring tu..aku dengar bunyik anjing sayup2 dari seberang...pastu aku cakap mcm ni kat mira

AKU: Mira..ko dengar tak bunyik anjing tu?...
MIRA: Along... ko diam la!!...tdo...

MySpace


aku pn heran, pehal la adik aku nak marah2 aku pulak..aku pun memusingkan badan aku..membelakangi dia...

tak lama lepas tu..aku dengar bunyik tapak kaki...bulu roma aku meremang..seram sejuk jadinya..aku nak bangun amek comforter...tap hati kau kata..jangan bangun...so aku pn tahan je la...bunyik tapak kaki tu makin jelas...macam kat sebelah mira je dia lalu..tak lama lepas bunyik tapak kaki tu hilang..aku pn abngun nak amek comforter..

terkejut aku tengok kaki adik aku...dia lipat masuk ke dalam..bila aku tanya nak comforter x?.. dia terus amek tanpa byk soal dan terus tdo.. pelik kau ngan budak ni..

pagi besoknya baru la semua misteri tu terjawab....

adik aku kate...

masa lepas aku tegur je pasal anjing tu..Mira dengar bunyik anjing tu terus hilang.. tak lama lepas tu..dengar bunyik tapak kaki...n..dia rasa ada rambut lalu2 kakt kaki dia... tu yang dia lipat kaki dia masuk kedalam...

pergh..nasib aku x bangun amek comforter tu masa hati aku kata jangan bangun..kalo x.... aduyai....

MySpace

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?