Wednesday, February 11, 2009

DPLI da klua....n aku kebosanan

| |

emmmmmmm...DPLI ambilan Julai da klua..aku da pon isi.. ini la yang menjadi harapan aku sekarang..ye la..sebab aku kan x da kerja...nak sambung master..macam susah je..aku malas gila bab research2 ni..cukup la dulu da buat business research..gila punya penat...

dulu research pasal hotel..da x ingat aku tajuknya..tp mmg hampeh..kena round2 g cari hotel n wat interview...x banyak pn yang nak bagi kerjasama... n itu mmg gila menyusahkan...nasib tutor bagi hint soklan utk xm..kalo x..maonya aku kena repeat paper research..gila la aku kalo kena repeat paper ni..hehe..

berbalk pada DPLI.. dengan keadaan ekonomi sekarang..aku mmg harap sgt dapat jadi cikgu..terjamin idup aku..huhu..tapi aku takut x dapat je..huuuuuu...sbb aku ni cenderung bagi jawapan bodo dalam interview..hehe...sbb tu kot aku x dapat kerja lagi..mintak2 la aku dapat dpli ni..hope sangat2...

sbb aku da bosan dok umah..bayangkan...ni list tv show/movie yang aku da tgk sepanjang aku jadi penganggur dari bulan 5 2008...

*****************************************
grey's anatomy ( season1-5),
csi semua season(las vegas 1-9, miami 1-7, new york 1-5)..
supernatural semua season..(1-4)..
survivor season 1,8,10,11,12,13,14,15,17...
spongebob squarepants..season 1-4..
my wife and kid
meet the spartans
twilight
journey to the center of the earth
igor
ironman
house bunny
ghost hunter( season 1-2)
barbie (semua filem barbie)
boys over flower..
korean drama...
raja lawak..haha...

and bla..bla..bla...banyak gila aku tgk..so kesimpulannya..AKU DA BOSAN!!!..huhu...
*************************************************
dulu masa blaja..aku merungut sbb aku terlepas nak tgk tv show febret aku..n skrg aku rasa nk termuntah pulak tgk tv show banyak sgt..n da terlebih tengok tv show..smpai aku da tak tao nak tgk ape..huhu...sbb bila semua aku da tgk..aku kena tunggu next season klua..n it's killing me..huhu...

n aku pn bosan sebab aku x dapat nak tambah koleksi komik aku..dah berapa banyak komik baru yang aku da terlepas..satu hal..lambat ada kat sini...n mahal..mahal 2 hengget dari kat KL..gila..

2 comments:

top
Unknown said...

aku cadangkan ko tulis novel je..skrip ke..ok jugak tuh..dah terlanjur bnyk cite ko tgk..

Lieza Sakura said...

tulis novel?.. alamat muntah darah la orang2 yang baca novel aku..aku kan kuat merepek..hehe...

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?