Thursday, February 26, 2009

boys before flower 2..lagi 2 tahun?...

| |

huu...semalam aku baru baca satu berita ni....
boys over flower 2 hanya akan keluar selepas 2 tahun...
maknanya aku kena tunggu 2 tahun lagi baru leh tgk lagi BBF 2..

huu.... kalau amek masa 2 tahun, takut nanti jadi macam Full House 2, pelakon original xda dalam drama tu.. so jadi x best la....n aku pon x teruja nak tengok..langsung!!..
xda maknanya lagi kalo Lee Min Ho tak jadi Goo Jun Pyo dalam BBF 2...


Versi Taiwan : season 1 -2001 & season 2-2003

Versi Jepun :season 1- 2005 & season 2- 2007

Versi Korea: season 1- 2009 & season 2- 2011

tak faham aku..nape la penulis asal dia wat patern 2 tahun cenggini...

n diaorg kata, season 2 BBF versi taiwan tu langgar hak cipta, aku rasa diaorg ubah story line..tapi nape baru skrg nk siasat?... aku harap season 2 BBF versi korea tak da la menyakitkan hati aku macam season 2 untuk versi Taiwan..main hilang ingatan plak..

2 comments:

top
soya said...

ak rs dia akan ilang ingatan jugak la..
sbb dlm versi jepun pun ader ilang ingatan tp kejap jer..
takder la mcm versi taiwan tu sapai berepisod episod smpi ak pun anik menyampah + hantu..
cuma , 2 taon tu.. lamer g tu.
.
.
.
tak berpeluang g nak tgk versi korea ni..

Lieza Sakura said...

huhu..versi jepun x abes tgk..hehe..sbb hero x hensem mana..kurus sangat..huhu..adeh..malasnyer dengar ada bab hilang2 ingatan ni.. sian jandi..menang besa la mak dia yang siot tu..
versi korea, g tgk kat www.mysoju.com...sana ada new update..

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?