Thursday, February 5, 2009

kegunaan lain laptop yang korang tak tahu

| |

alas kepala untuk tdo kat office...



main ping pong...

wat tutup muka untuk tdo...

alat untuk buang salji atas kereta...

pemukul lalat...

alat untuk berlatih karate...

alat untuk memecahkan kulit kacang..(nutcracker)

jerat..

alat untuk menghukum boyfriend yang curang..

jadi bangku..

rumah untuk burung..

kalau laptop da cukup panas..leh wat goreng telur...

penyodok sampah...

ape-ape pun..aku memang x sanggup nak buat laptop aku macam tu..hehe...

1 comments:

top
soya said...

aku penah TERbuat laptop aku sbgi alas paler tok tdo..
yg magicnyer, bgun jer pastu trs de bekas2segipat kat muker..
huahuahua..

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?