Thursday, May 14, 2009

rindunya aku pada SMKCP!!!...

| |

huhu...tadi tengok trek selebriti qhaud....

memang aku nanti2 kan...sebab gerenti g lawat skolah lama qhaud...

qhaud ni memang aku kenal la...budak 5 bestari...

pengawas yang slalu baca doa tyme perhimpunan...

gaya ala2 hoppers dulu...huhu...

skolah dia...skolah lama aku jugak...sekolah menengah kebangsaan cheras perdana...

pergh...kunin gila mencapub kaler skolah tu...masa aku skolah situ...kale kunin cair...

still tak berubah...
MISS IT VERY MUCH....

tersenyum sendirian aku bila nampak kantin skolah tu...

makanan yang pop kat situ...mee kari...bubur n nasik ayam....

mimie...gerenti tibai nasik ayam...boleh kata hari2...

hilmy...ikut mood dia...

daus..sambar apa saja....

emma...ikut mood...

aku... kalo xda mee kari..aku makan bubur...x pon...nasik ayam...hehe...

rindunya aku pada padang skolah tu...

teringat lagi waktu latihan rumah sukan....

lagi2 waktu latihan merentas desa....

wajib datang 5 kali..aku datang skali je...

orang datang...berlari...aku jalan berlenggang saje..hehe...

http://emo.huhiho.com


di padang tu...aku amek gambar curik nuzul rohaifiz...

pengawas yang aku ske masa form 3...

teringat zaman2 nakal aku kat skolah...

pusat sumber....

tempat aku maen kejar2 dengan hilmy n daus...

tempat aku bergosip dengan daus n hilmy....


http://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.com


tempat daus dan abg saiful menari lagu tema maria mercedes...

tempat aku salah guna bilik tv...tengok la usurpadora...

tempat paling syiok kalo nak tdo..sebab ada aircond...

tempat aku cilok plastik limenate...( semua gambar f4 aku p limenate...)

ada skali...hilmy dengan bangangnya... malas nak bukak ps...dia leh tutup smua tingkap...buat2 mcm ps tutup...hahaha...

kerja2 bangang dalam ps memang datangnya dari kepala aku...daus n hilmy...

http://emo.huhiho.com


mimie?.... dia follow aku...senang je.....hehe....

cikgu farhana (cikgu ps)...sporting...tu yang bestnya masa tu...

hari rabu....memang geng aku je yang konker bertahun lamanya...

balik2 lieza, daus, hilmy, mimie, emma, aina....dib n shapik sampai form 3 je...

wajib lah semua orang tao...hari rabu..hari bertugas yang wajib untuk kita orang...

sebabnya: hari rabu CP ada pasar malam maaa....balik bertugas terus melencong p sana...

kalo tanya memori pasal sekolah ni...memang yang aku ingat...masa bertugas jadi pengawas pusat sumber je...sebab bagi aku....itu lah masa2 bahagia hidup aku....kalau lah masa boleh di putar kembali... aku nak tukar balik masa form 2...masa aku start jadi pengawas pusat sumber....

http://emo.huhiho.com


RINDUNYA MASA-MASA BAHAGIA ITU......

4 comments:

top
Mimie KusyA said...

saye pon rinduuuuuuuuuu

Lieza Sakura said...

hehe....best kan masa kita jd pengawas pusat sumber dulu... u je tao i nakal mcm na..hehe...

sweetstrawberry~ said...

saya ponnnn...liezaaaaa!
maen kejar2 dgn penyapu tu yg xtahan..hahhaha!!!

Lieza Sakura said...

hehehe....rindunya kat korang...ps tu memang jahanam kita kerjakan dulu..hehe....

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?