Thursday, May 28, 2009

lalalala....

| |

lalala...da lama x wat post....
sebenarnya ada rasa nak posting...tapi cam malas la....hehe...

sekarang ni aku sangat bengang...
xdapat nak maen mafia wars....
tagged sangat susah nak log in...
aku terasa yang tenet ni sangat la lembap sejak dua menjak ni....
nak je aku terajang modem tu...
tapi..kalo hacor...terus x dapat maen tenet....
TM ngek!!!... service lembap...
bila ayah aku lambat bayo...
pandai plak tepon...tanya bila nak bayo...
ceh....

dua hari lepas....
gi giant...bajet nak cari meja style jepun...
nak letak dalam bilik aku...
sebab dalam katalog macam best je..
bila sampai..aku cari2 la...
xda pong....
mak aku tanya pekerja tu...
dia kata... TAK SAMPAI LAGI....
what the tut tut....
tak sampai lagi atau orang dalam dah kebas dulu....huh!!...

tadi...bila aku bukak nuffnang...
kempen celcom aku dah cecah 32 hengget!!!...
hehe....rasa2nya..xlama lagi...
boleh la aku dapat cek dari nuffnang...
walau hanya 50 hengget....
sapa nak bagi kat aku senang2 cam tu je kan...hehe...
tengok earning aku kat nuffnang je..
da wat aku serunut...gembira...
jadi kawan2 ku...
lawatilah...
www.gossipartismalaysia.blogspot.com
pastu jangan lupa klik semua iklan yang ada kat situ...
hehehe...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?