Friday, May 8, 2009

aku ketagih....

| |

lama jugak aku x wat post..hehe..bukan ape...aku ada je depan laptop aku...dari waktu aku bangun tdo..sampai la waktu tyme aku membute..tapi sejak dua menjak ni..aku ketagihan...KETAGIHAN?....

yea...ketagihan maen mafia wars kat tagged....giat menaikkan level aku..huhu...maen sampai guna 3 nama...so sesape ada maen mafia wars kat tagged..add la aku...bley banyakkan mafia bawah aku..jadi.aku xkan la kalah masa kena serang dengan mafia laen..hehe...


http://emo.huhiho.com

kerochan_4ever , liza_hasliza and nurasma_amirah....
semuanya kat yahoo...

manyak syiok aaah maen ni...hehe....

aku masuk tagged hanya sebab ni la..huhu..sebabnya aku rasa dah tak best semua benda ni..like friendster...myspace...hi 5...facebook...bagi aku ada 1 akaun sudah....(tapi semua yang di sebutkan aku ada akaunnya...)...aku join pon sebab...selagi aku x join...email aku akan penuh dengan mail yang ajak aku masuk benda2 ni..so aku just daftar gitu je...

sebab aku rasa....kawan2 aku...dalam friendster muke tu...dlm myspace pon muke tu...facebook pun muke tu je la yang add aku...so..sama je...n mcm xda point..sebab aku kalo stranger...mmg aku malas nak layan..sbb kes2 kena tipu....startnya dari laman2 sosial ni lah...huhu...beringat sebelum kena...right??...


huhu...aku jugak skarang ni tengah giat menonton sailormoon...dah sampai episode 118...tengok sampai berbuih mulut..hehe..ok bye.....

http://emo.huhiho.com

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?