Friday, May 15, 2009

lawak for the day...

| |

Seorang mamat yang gemuk masuk ke fitness center utk menguruskanbadan.. seorg lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi,"kamimenawarkan 2 program disini... RM50 utk versi 'biasa' dan RM100 utk versi 'cepat'."

Mamat tu pon berkata, "saya ingat yang biasa lah sbb saya ni baru nak try kuruskan badan."

" ok, encik sila masuk ke bilik no.5 di penjuru bilik sana," jawab penjaga kaunter.

Mamattadi pon masuk la ke bilik itu dan menutupnya. selang 2 minit kemudian,seorang wanita cantik, lawa, body best, mantap masuk ke dalam bilikitu. dia kemudian menanggalkan pakaiannya sehingga menyebabkan mamat tutak senang duduk,berpeluh. Perempuan tadi berkata, "kalu tuan dapat tangkap saya, tuan boleh buat apa saja dgn saya... hikhikhikk"dan dia terus berlari dalam bilik itu. mamat tadi pun kejar la.. kejarpunya kejar samapai 10 minit pon tak dapat lagi. tapi mamat tu kejarlagi sampai terjatuh terjelepok lalu pengsan.

Apabila dia sedar,dia bangun dan terus ke penimbang dan mendapati beratnya dah turun 3kg. " wow.. mmg senang nk turun berat bdn,.. memang berbaloi aku bayarRM50 td" katanya seorang diri.

Keesokkan harinya dia datangsemula ke tmpt tersebut. dia ditegur oleh pemuda di kaunter. setelahdiberi penerangan seperti semalam.. mamat tadi memilih utk mencubaversi 'cepat' pula.

"Baiklah, encik masuk bilik no. 6 di situ ya.."kata penjaga kaunter.

Setelah beberapa minit didalam bilik itu, datangla seorang body builder yangbadannya tough dan terus melondehkan pakainnya. body builder ituberkata "saya akan kejar kamu dalam bilik ini, dan kalu saya dapat ... ... hehhehheee"

3 comments:

top
Mama's blog said...

kui ...kui ... kui... tak cukup tanah nak lari ... lawak siot ... mana ko dpt cite lawak nih ... tak boleh ku bygkan ...

Lieza Sakura said...

hahaha...lawak gila kan....cepat la kurus orang tu...hehehe...

Liquid said...

heh lawak... lawak...

nice one. =)

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?