Monday, May 25, 2009

movie...movie...

| |

huhu...dah lama tak lepak tengok wayang...

ada beberape movie yang superb bagi aku sedang ditayangkan...

antaranya....


* 17 AGAIN
~bestnya kalo aku dapat tuka jadi 17 balik...huhu...


* UP
~trailer dia aku jumpa secara tak sengaja....
~ russell....budak gumuk itu sangat comel!!!...
~sangat kelakar......


* A NIGHT AT THE MUSEUM 2

~ wajib aku tengok...

~sebab aku sangat suka night at the museum 1...

~ trailer ida pon dah buat aku ketawa terbahak2...

* UNINVITED

~ nak tengok....tapi... takut...

~ adik aku pon takut....

~ sapa nak teman aku tengok?...hehe...

movie2 dia atas ni...kena tunggu lama sket baru lah ada download HQ.. skrg pon da ada...tp cam.... gambar x chantek....huhu..aku....sebagai penganggur yang nak jugak layan movie2 ni... download je la.... membazir je g tgk wayang....hehe....dia orang pon dah dapat juta2 pon kat sana...so..wat pe aku tambah lagi duwet diaorang kan...hehehe...

movie melayu...sorry...tak masuk dalam list aku.... aku mengklasifikasikan filem melayu sebagai FILEM SAMPAH!!!... pusing2 tu...balik2 cerita yang sama....kalo tang hantu....sangat lah x realistik makeupnya...

bercakap pasal ketidak realistikan filem atau drama antu malaysia...aku sangat bengang bila tengok cerita antu malaysia...wajib ke kalo scene antu nak klua...asap penuh dalam umah tu?... pergh...kabur je jadinya....lagi2 cerita keliwon tu...asap memanjang...

* adakah orang kat sebelah rumah yang ada hantu ni asyik bakar sampah?

* rumah yang berasap...tandanya ada antu kat situ?

n lagi satu drama ke ape jadah...PEMBURU HANTU... ni lagi satu rancangan sampah....drama ke ape? yo yo oll ko nak tiru TAPS dlama GHOST HUNTER... pergh...terasa diri sangat bodoh tengok benda alah ni...drama lebih gila babeng...

ko kalo kata pemburu hantu....yang pergi cabut lari bila nampak pantulan lampu suluh sendirik pehal?... mcm bodoh la... tu bukan PEMBURU HANTU...tu PENAKUT HANTU... cedok lagi program dari luar...TAPS kalo nampak kelibat ke ape ke...diaorang KEJAR.... bukan LARI... so stupid lah pemburu hantu ni... sungguh marah aku tertengok cerita sampah mcm ni....

that's why...aku lebih ske dok depan lappy aku n tengok grey's anatomy...csi..ghost hunter...survivor...ghost whisperer...bones... drama yang berqualiti...n jarang aku tgk tv...coz...cerita melayu suck!!!.... skadar melepas kan batooook di tangga... kalo depan dia best...ending mesti hancor...mcm cincai boncai...

sedihnya aku...grey's anatomy season 5 dah abes...o'mally ngan izzie mati... antm cycle 12 pong da abes...csi ny pon bakal abes..csi season 9 pon dah nak abes...survivor tocantins da abes...amazing race 14 pon da abes...huhu...

kesimpulannya... drama n filem melayu... MEMBOSANKAN AKU.....

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?