Sunday, May 3, 2009

expose mistik

| |

smalam masa aku maen tukar2 chanel tv...aku terbukak expose mistik kat prima... ada sorang ustaz ni tengah ubatkan sorang perempuan yang kena rasuk jin...orang berniaga..adat la tu..orang jeles..anta la anak jin kat dia... ustaz tu nama shahan.. pastu mak aku kata...

"ustaz ni la yang ubatkan ayah ko dulu"

wow...kira yang ubatkan ayah aku dulu tu kira pop la.. no wonder la ayah aku dah ok sekarang...

u know what..perempuan GILA yang nak kat ayah aku tu... anta seko anak jin kat ayah aku..mak aku kata..jin tu duduk kat tengkuk ayah aku...n paut kat leher ayah aku...

jin kan tugas dia nak menyesatkan orang n MEMISAHKAN/MEMUTUSKAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI....and byk benda lagi....

sebelum berubat..seriously say..asal waktu maghrib je..muka ayah aku akan automatik jadi merah padam..n asyik nak marah2 je...n mata dia quite scary kalo tenung lama2...n rumah aku..asal maghrib je..mcm suram...rasa panas..

mak aku kata..tu sme kerje jin tu aaa... perempuan tu tak puas hati...pakai guna2 x jalan..anta pelesit x jalan..anta byk lagi lah..semua TAK JALAN...so bila semua x jalan...dia bagi jin seko kat ayah aku...

nasib baik...x lama lepas berubat..ayah aku kena transfer ke SABAH ni...kalo x buang jin tu..aku mmg x leh nak bayang la...msti la power sihir perempuan gila tu lagi kuat.. n mungkin aku dapat mak tiri yang macam syial...

bila ustaz tu dah buang jin tu...mak aku ada cakap..dia ngadu kat ayah aku..skarang ni dia susah nak tdo..gelisah je rasa...so...ADA AKU KESAH?...padan muka ko..serve you right bitch...!!!agaknya jin tu balik cari mak dia...PADAN MUKE KO!!!...dasar bustard mmg mcm tu...not custard yer...bustard ialah anak haram...manakala custard sedap di makan...

maybe u all think that i'm so mean when i call her bitch..bustard n what so ever..opps..tercakap org putis pulak..huhu...well..korang cuba pk..dari tahun 1998 dia dah kacau family aku...layak kah dia di panggil perempuan?..betina lebih seswai OK!!!...

pagi tadi...sambil makan nasik goreng...aku tengok mak ngan ayah aku syok layan cerita hindustan sesama....feel very happy... x boleh aku bayangkan kalo ayah aku x jumpa ustaz shahan tu....mungkin mak aku tgk cerita hindustan tu sengsorang hari ni.....

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?