Saturday, May 30, 2009

aku dan romantic princess

| |

aku terasa sangat bosan... shin chan semua aku da tengok....tetiba...terasa nak tengok balik..it's started with a kiss...taiwan punya drama...masa tengah tengok list tu...tetiba...ternampak... cerita taiwan gak...ROMANTIC PRINCESS... genre...romantic comedy...walaupun dah lama cerita ni...tahun 2007 punya...macam best je rasa... so... aku pon bukak la...

hero dia... Wu Zun... hero hana kimi...wah...hero hensem...so...aku pon tengok lah.... agak best jugak bila tengok cerita ni...n aku...bila da terjebak tertengok drama...maka aku akan marathon drama tu sampai 6-7 episode back to back...hehe....

http://emo.huhiho.com


ceplos pon tak dapat menarik minat aku untuk tengok dia kat tv depan...huhu...Wu zun sangat hensem....aku sangat suke tengok lelaki pakai sut...sangat macho and cool.. bukan sut yang plain..sut yang ada eksesori...sangat kawai~~...

http://emo.huhiho.com


Jin( wu zun)...kononnya salah sorang dari 4 orang calon waris harta sorang orang kaya ( emp...shortform for emperor...) yang tak de pewaris ni...dia ni ada cucu sorang...tapi hilang...tetiba...lepas 17 tahun hilang....dia dijumpai semula...nama dia xiao mei...

Jin mule2 x ske xiao mei...sebab dia rasa xiao mei ni bukan cucu emp yang betul... asyik gaduh..lama2 suka tapi x mao ngaku...n jin jugak x mao kawen ngan xiao mei sebab kalo dia kawen ngan xiao mei..dia kena jadi pewaris harta...tap sebenarnya dia x mao....

so macam maen tarik tali lah cerita ni...tapi aku sangat ske....jin sangat cool....TAPI...pada episode ke 8...hampir mematahkan semangat aku nak tengok drama ni....cucu emp yang ori datang!!!...n da nak kawen ngan Jin...!!...what the tut tut!!!....

bila dah mcm tu...aku tutup laptop n TIDO.... malas nak layan lagi... tapi pagi ni...bila aku bangun....rasa nak tengok sambungannya meluap2...so aku pon sambung lagi tengok... and u know what.... tu hanya lah rancangan emp nak pastikan cucu dia btol ske kat jin ke tak... owh man...nasib baik aku sambung tengok....gilo punya atok... sanggup test cucu dia sampai cam tu...

Wu zun atau leh gemar di panggil chun...ni sangat lah hensem... yang dia pakai cermin mata tu...wah...cair aku....nape lah aku x leh dapat pakwe macam ni...hehehe....

http://emo.huhiho.com

aku baru nak tao... wu zun ni orang brunei..n bulan 4 ari tu dia ada datang KK...sebab mak dia di kebumikan kat sini...wah...bulan april ari tu..kitaorg berpijak di muka bumi yang sama...huhu...gilo aku ni...hehehe....

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?