Thursday, April 30, 2009

ini lah nasib ku...

| |



last 2 days....aku g gunting rambut...sebab..sekarang ni sangat lah panas dan aku da bosan dengan rambut panjang...



satu lagi reason aku g gunting rambut...takut kalo makin lama aku tangguh...makin x sanggup aku nak potong rambut...even aku da bosan dengan rambut panjang aku tu..tapi aku tetap sayang dia..hehe...



sejak dua menjak ni..aku makin malas nk update blog aku..sebabnya aku sangat masyuk maen mafia wars dekat tagged...n aku jugak sedang masyuk tgk sailormoon..sekarang dah sampai episode 103...a.k.a...da sampai sailormoon super...



hari ni result temuduga kpli klua....n..aku x dapat..actually da dapat petandanya pagi tadi..aku mimpi aku dapat interview...slalunya mimpi aku ni...msti jadi terbalik...n..sah la...huhu...diaorg kata ada lagi bulan Jun ni...mntak2 la berjaya pulak yang tu...huuu...sangat sadis ku rasakan hidup ku ini..hehe...

http://emo.huhiho.com

besok 1 mei...suppose kawan aku kata nak datang sabah holiday...berbuih mulut cakap..datangnya tidak...hilmy x follow up pon ngan aku..huhu...bila la nak jumpa mangkuk ayun 2 ekor tu...kinda miss them..hehe...



besok 1 mei..hari pekerja..tapi mesti ayah aku g ofis jugak...ayah aku tu well known workaholic...orang kerja..dia kerja...org cuti...dia kerja jugak... ada sekali tu..doktor kasi cuti dua hari...dia cuti sehari je...besoknya dia g kerja jugak.. dia akan cakap...buat ape duduk rumah..baik ayah g ofis siapkan kerja dia yang berlambak tu...



actuallly ayah aku kena tukar jaga cawangan...maksudnya jadi pengurus kawasan lagi la..sebab ari tu dia mintak tukar jadi pengurus bahagian jualan..x yah travel jauh2 g cek kawasan...tup2 kena balik jaga kawasan..mak aku kata...bersorak org2 kat cawangan yang di jaga oleh ayah aku...n merungut org2 jualan...sebab diaorg sangat suka ayah aku..baru sehari bhgn jualan tukar pengurus lain..diaorg da komplain x best mcm mana ayah aku yang handle...dan itu maknanya...LAMA LAGI LA AYAH AKU KAT SINI...sampai pencen gamaknya...



http://emo.huhiho.com

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?