Monday, April 13, 2009

huhu..get ready untuk test MEdSi pulok...

| |

tadi baru je abes tengok anugerah bintang fofular...NABIL menang..yea..yea... berasap je tgk muke si Farid Kamil..bila tgk BF X awek dia menang..hahaha...tapi yang slacknya..si Nabil terpeluk si Irma masa dia di announce jadi artis paling fofular..gamaknya klua paper la tu..gerenti jadi isu..huhu...

tapi aku agak bengang lah jugak masa tgh ABPBH ni..ayah aku asyik tukar2 channel...sebabnya dia menyampes tgk si Adlin..huhu...merepek...nyk lawak lucah je..huhu...kena la aku tgk ulangannya..huhu...

lepas tu aku saje je surf tenet...tetiba ada member aku bg tao..dah leh cek nama utk test MEdSI...ape lagi..menggelabes la aku membukak page tu..nak cek.. sebabnya aku sangat lah cuak kalo x dapat..sebab aku ada ngantor sijil yang x disahkan lagi..sbb kata nak salinan sijil yang disahkan...sijil skolah aku...boleh plak xda salinan...pastu..g fotostat n terus je anta...

so aku sangat lah x konfiden nak dapat g test MEdSI ni.. bukak2..tetiba....klua slip periksa...YEZZA!!!... dapat maaa...wah...gembira tak terkata..hehe... rupa2nya dari 10 HB dah leh cek...sbb aku tgk jadual, kata leh cek 13 HB..iaitu..besok..huhu...kepada membe2 ku... nurul, nad n nini... click sini weh... MEdSI

mao sms enggak ada kreditnya..hehe..malas aku nak top up..huhu... maknanya..aku kena la study...huhu...kepala hotak aku pon da jem ni..da lama x berisi dengan bahan2 ilmiah..yang penuhnya.. cerita csi..supernatural... grey's anatomy...survivor...chibi maruko...wonderpets..spongebob...sin chan....hehe...

YA ALLAH...mintak2 la dapat... da x larat aku nak dok umah... huuuu.... dan aku jugak dah tak larat nak jadi LOSER... so aku sangat harap... sangkut lah mana2 kpli ke..dpli ke...diaorg kata kpli ada intake bulan 5 ni..tapi tu lagi la..makin tipis peluang aku...kena compete ngan fresh grads..kira aku ni da x berape fresh grads..huhu...

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?