Thursday, April 23, 2009

buat penat je...

| |

huhu... buat penat je aku tunggu semalam...keputusan di tunda ke 29 hb...ada org kata..sebab musibab di tunda adalah sebab nak masukkan list nama2 org yang ada kabel dengan org dalam... n ada jugak org kata... sebab nak rombak balik keputusan..tah la... x tao la mana satu yang betul...

padanla aku rilek betul smalam... x rasa nak tgk result pon sangat...huhu...

n smalam aku g beli hanpom baru... abes aku pnya duit... rembat nokia 6085 je..sbb aku malas nak pk lagi....asal ada hp nak wat sms n call..hehe..

nanti ayah aku gaji..nak claim balik ngan ayah aku..hehe...bg aku sangat cool kaler hanpom ni...girl in black..hehe...

org 1st yang call aku...utk tepon ni la..membe aku nurul...a.k.a amoi....awek eddy...hahaha....mcm tao2 je aku baru tuka hampom...masa aku dok ngecas henpon ni...tetiba dia call aku... nama tak klua sebab...dalam sim kad aku ada no Nad je..hehe...yg lain dalam hanpom lagi satu..n sadis sekali..dah xleh nak bukak...hehe... nurul ni bajet nak kena kan aku..menyamar jadi org dr PLKN...

NURUL:
" hello...ni cik norhasliza kan... saya dari PLKN..awak bila nak daftar masuk PLKN ye...sebab nama awak ada dalam list ni..awak habis spm 2003 kan...dah berapa tahun awak tak daftar ni?.."

hehe...lebey kurang la..tapi yang pasti..aku dah tao ma... hehe...xkan la aku x kenal suara member sendiri...tapi aku layankan je..hahahahaha....wat lawak la amoi..aduyai....

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?