Saturday, April 4, 2009

aku yang malas???..

| |

huhu..tgk tajuk cam siot je aku ni..pemalas gile...bukan malas ape la...2-3 hari ni..rasa malas gila nak on line...padahal depan laptop gak aku duduk...tapi maen game..huhu...tak la..rasa malas gila nak on internet..huhu...sakit kah aku?..huhu...

boys before flower pon aku malas nak tgk..sebab... sangat menyakitkan hati aku..huhu..so aku hanya tgk episode last...episode 25... tu pun..ada gak part2 yang menyakitkan hati aku.. da la Jun Pyo ilang ingatan..sorg perempuan syial ni nak tak over Jan di laks...nasib Jun Pyo cepat sket ingat..huhu...

ape2 pon...lepas 4 tahun g over the sea...Jun Pyo melamar Jandi kat tepi pantai..wow...so romantik...hehe...








friends are forever....

4-5-6-7 hari yang lepas...( x ingat bile..)..kawan aku Daus call...nak wish birthday aku...huhu..belated birthday...borak punya borak...tetiba basuk part akademi fantasia...dia kata Qhaud tu..senior kitaorg kat sekolah...

aku pon pk la bagai nak pecah kepala...wahh!!..baru aku ingat...x silap aku dia pengawas... sekelas ngan bari...huhu.. padanla masa aku tgk budak tu rasa mcm pernah jumpe..huhu.. sama je style dari dulu sampai skrg..ala2 hoppers gitu...

bercakap pasal AF7 ni..aku malas nak tgk..diari pon malas...asal aku malas je ni?..huhu...

sebab aku malas tgk AF7:

* tak habis2 drama..asal aku tgk je..mesti si Rubisa asyik nak nangis..lagu kasi x kena nak nangis..teringat anak nak nangis.. kang ada jugak episode bila roti abes..PON DIA NANGIS!!!.. meluat aku..

* pentas konsert macam bengong... x lawa langsung... malap satu hal..terasa mcm tgk rancangan hiburan lama2..lebih tepat lagi...mcm rancangan RTM!!!...boring je rasa nak tgk..

* pengacaranya sangatlah membosankan..lawak plastik..suka jerit2..pehal ko?...gilo?...

* kenape x buat make over?... rimas aku tgk rambut budak2 lelaki..da mcm sarang tebuan...semak je nampak...rimas aku!!...

kesimpulannya...
AF7 TAK BEST!!!...

dua hari lepas aku tgk trek selebriti utk Adilla... gaya dia n muka dia ada nak dekat2 ngan member aku...Emma..hehe... emma...u lagi comel aaaaa...hehe... miss u la bila tgk si Adilla tu..huhu..

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?