Sunday, October 11, 2009

yoon sang hyun...sarang hae...

| |


aku mimpi dating dengan sang hyun...sangat best mimpi tu....really..really...nak lelaki mcm tu...protective...baik hati...cute...even dia da berumur..kawai~~...

just remembering part of the dream...aku n dia dalam kereta..kiranya dia bawak aku melawat korea...n aku ingat lagi...g sachew island...wujud ke?...hehe..

dia bawak aku g makan coffee bun...n nescafe...aku n dia..dalam kereta berdua je...tgk mata dia yang sparkling tu...cukup buat aku rasa bahagia...hehe... aku sangat suka mimpi aku ni...sebab lepas bangun tido pun masih terasa bahagia tu..hehe....

ini la sebab aku malas nak tengok cerita korea..aku mudah obses pada hero dia..n terbawak2 la dalam mimpi..hehe...by the way...aku sangat suka ending cerita ni...sangat romantik....alangkah indah jika aku dapat bercinta dengan orang macam ni...

luv his hair..luv his personality...luv his attitude...luv his sparkling eyes...luv him a lot...da malas nak suke orang pakai cermin mata....now...yang tak pakai cermin mata look more cute..hehe...yoon sang hyun..sarang hae...sarang hae..sarang hae yoooooo!!!!....

you are my hot stuff....

4 comments:

top
Anonymous said...

hahaha...amboiiii..
dulu kemain lagi nak dak yg pakai spek jek..

Lieza Sakura said...

hehe..skrg da tukar slera...hehe...x pakai cermin mata lagi yummy..haha...

catatan harian si cewek gendut said...

hai1000x
aq juga fans yoon sang hyun
he's so hot
butler seo,saranghae~~~

Lieza Sakura said...

yea..he's hot even his age is 30 something..hehe...