Saturday, October 3, 2009

terima kasih....

| |

Terima kasih aku ucapkan..pada "dia"...yang dah berjaya meranapkan..menghancurkan hati aku ini..dosa aku pada dia..hanya masih mencintai dia walaupun kisah cinta kitaorg da lama luput dalam ingatan dia...

salah aku kerana xdapat terima hakikat...yang dia dah pergi dari hidup aku..salah aku kerana masih mengharapkan cinta dia..salah aku kerana masih menghubungi dia....salah aku kerana.... dia cinta pertama aku......

dan aku ucapkan terima kasih...kerana menyedarkan aku tentang hakikat yang sebenar........teRima kasih......


love is helpless

no matter how hard i try to suppress my feelings, I've come to miss you more......


i will only love you~~

2 comments:

top
Anonymous said...

fhm sgt2 prasaan ko..sbb aku pn rs bnda yg sama..rasa cam bodo jek. nape susah sgt nak lupekan dia. pdhal dia dh wat mcm2 kat kita...ntah la..sumenye sbb CINTA..

Lieza Sakura said...

tu la...rasa bodoh sangat...tahu tindakan tu bodoh..tapi kita wat jugak...semuanya memang pasal cinta bodoh..