Friday, July 24, 2009

miss u nad

| |

aku...
emosi tak berape nak stabil sekarang ni...


sakit hati
geram
sakit gigi
menyampah...
tensen pk pasal duit....
gaduh ngan adik aku...

tapi...bila aku bukak blog best fwend aku....
nad....
dia kata dia windu kat aku....
sambil dengar lagu "let's dance together"
membuatkan aku tersenyum sendirian....
mengingati nad....
buat aku lupa benda2 yang menyesakkan kepala aku...

really miss her...

harini.... orang kampung aku yang datang bercuti ke sabah datang umah aku...saja jenjalan....well...aku mestila kat dalam bilik...tdo sebab gigi aku sakit giler....bila la nak 11 ogos ni...nak operate...kasi buang itu gigi...tak larat aku....

bila aku bangun...aku tanya mak aku....
"ape cite?"
mak aku kata...
"tak de ape2 pun....cuma mak long sakit kaki, hampir masuk hospital"

hopefully nothing bad happen to her....

mak long aku.....aku sayang dia macam aku sayang mak aku... slalu kata aku anak dia sebab mcm dia... miss her too...but....i think i will not see her...not until i've got a job...because my life is suck right now...and i will not return to my hometown miserable like this...

and of course..aku malas nak menatap wajah2 yang AKU TAK RINDU!!!...yang menyesakkan kepala aku...rasa tak adil...kerana disebabkan orang2 ini...aku tak dapat jumpe orang2 yang aku sayang....tapi wajah yang aku rindu tu...kuantitinya lebih sedikit dari orang yang aku malas nak jumpe...

n aku dengar cerita...salah seorang dari orang yang "aku tak rindu" tu...having a verrrrry big financial problem right now...and that's is not my business... i belive in karma... WHAT GOES UP, MUST GOES DOWN.....and u are going down now bebeh....and i really don't care....

tu la...aniaya orang lagi...orang yang kenal aku je tahu...betapa aku tak suka dia ni...such an annoying person...



0 comments:

top