Tuesday, July 28, 2009

aku sengsara.....

| |

waaaaa....da 3 hari tido ku tak lena.....gigi ku buat hal...sengsara tol la hidup ku....nak tambah sengsara lagi..aku tak leh makan nasik.....huuu....sebab semalam seksanya aku nak tdo..sebab ada nasik masuk dalam lubang gigi aku tu n tak mao klua...

kumur dalam 2-3 ratus kali...baru nak klua...rasa mcm nak tercabut nyawa....huhu...bila la nak 11 ogos ni...doktor...operate la gigi ku ini... dah tak tahan menanggung seksa....

ikutkan hati...nak je aku mintak mak aku bawak g klinik swasta...tapi mau kena RM 300...x sampai 2 minggu lagi pon...huuu....rugi la pulok..... maka dengan ini..aku terpaksa menanggung seksa sakit gigi 2 minggu lagi...

ni la padah lari dari appointment tampal gigi...sudahnya..kena cabut... 1st aku elak appointment...masa tu kunun aku batuk...so x jadi....takut tyme dia tgh potong2 gigi aku pakai mesin yang mengerikan tu...dibuatnya aku terbatuk dan doktor tu terpotong lidah aku ke..ape ke...kan da naya...heheheh... n lagi skali appointment tampal gigi tu kat UPM...bila samapai tarikhnya bley plak aku cabut balik kampung sebab nak g jumpe abg angkat aku....hehe...

tu semua reason sambilan je...reason sebenarnya ialah....AKU TAKUT G KLINIK GIGI....huhu...tapi bila da sakit mcm ni...aku da x sabar nak g plak...padan muke aku...hehe...

2 comments:

top
Anonymous said...

hehehe...bgus la ko xmkn nasi..mst ko kurus nnt..dh x yah nak diet2 dh..

Lieza Sakura said...

hahaha....xda makna aku nak diet...nak mengamuk rasa...