Monday, July 13, 2009

Aku dan langkah baru....

| |

hari ini...aku sungguh teruja sekali...hari ni aku akan membayar order ku yang pertama...order one drop perfume... banyak jugak aku kena laburkan... dalam RM 400... mintak2 berjaya la kali ini....

hari ini juga aku sangat happy... nuffnang aku da nak cecah RM 100...tetapi aku sedang berkira2 nak tunggu lebih lama atau keluarkan sekarang.... koman2 takda la aku berbloging tak da hasil....leh la tunjuk cek tu kat ayah nanti...hehe...

ala...ayah aku tak kesah pon... tak kerja pon dia tak heran...tapi aku tao...dia nak aku kalo bley dapat kerja...huhu...aku pon bosan dok rumah...kerja oh kerja....bila la nak dapat....huhu...ape2 pon skarang ni...aku nak fokus pasal one drop perfume ni.... n aku pun ada satu lagi projek perniagaan dalam persiapan...huhu....

bz dan pening kepala jugak la aku ni..kerja plak asyik tangguh2 sebab aku asyik maen tagged...hehe... flyers tak siap lagi... tapi blog da settle....huhu...banner kat tepi blog aku ni...sila2 kan la klik...hehe... beli la...aku bg harga baek pnya....tapi yang kristal tu on tha way... sebab susah nak g tmpt pembekal...mak n ayah aku bz memanjang...huhu

ape2 pon...ciayo2.... aja2 fighting!!!....

0 comments:

top