Saturday, July 11, 2009

aku kena H1 N2

| |

huhu...minggu ni....aku demam.... rasanya H1N2...selsema munyit... aku dah cakap dah ngan mira yang selsema...jangan dekat ngan aku...aku malas sakit....huhu....sebab kalo aku sakit...mcm2 hal....

tapi dia degil.... tido still ngimpit2 aku...nak je aku baling dari katil dia ni...huhu...last2 aku sah demam....n...lepas 3 hari baru g klinik...sebabnya aku xske jmpe doktor...bagi aku sangat membazir masa....

tunggu bagai nak rak...masuk 2-3 min je....sebab dia tanya...sakit ape?...kita akan cakap demam...huhu....cek sket sana...cek sket sini...ok...amek ubat kat kaunter...ceh...

tapi smalam...klinik yang family aku slalu g ni ada doktor baru....comey...hehe...gurl ok!!!....hehe....dia kata dia tgk rekod...aku ni makin naik berat badan.... so dia pon suggest aku makan pil nak tolong kasi kurang berat badan....

tapi bila dengar dia kata ubat tu ada side effect...mcm pening kepala....deppresion...muntah2... wow....stop... bila pk balik.... pening kepala?...mcm na nak surf tenet ngan aman kalo da sakit kepala....huhu...depression?...oh no....aku dah sedia stress....tambah stress lagi...kang terbunuh diri plak.... muntah?.... membazir la makanan...huhu...

jadi aku tak mao amek ubat tu.....n dia pon suggestkan makan kekacang....sebab aku kata aku ske mengunyah walaupun tak lapo....klua klinik...aku ckp kat mak aku...ada rupa hamster ke along ni...nak kena makan banyak kekacang...hehehe..mak aku ketawa berdekah2 sambil cakap... BULE BA KALO KAU...hahaha....

teringat aku masa kat UPM....masa tu memeber aku gelarkan aku...DUTA PK....( pusat kesihatan)...sebab masa kat UPM...aku memang rajin sakit... lagi2 sem 3...tak tahu kenape...masa tu tiap2 bulan demam...huhu..so disebabkan aku mempunyai lambakkan panadol free.... aku bagi member2 yang memerlukan....

sebab masa tu rajin pergi... sebab upm kan cantas duit aku...dalam yuran ada letak kos utk pk...so kalo tak g...rugi la...huhu...sepapan panadol pon da mahal maaa.... kalo g pk dapat actifast...lagi la mahal...so...kenapa tak aku rembat aje...hehe.....

1 comments:

top
Anonymous said...

hehe..klaka la ko ni..
dh sembuh ke h1n2 ko tu??