Tuesday, June 9, 2009

lalalala...

| |

huhu...lama x update post kat sini...sebabnya...aku bz gila menguruskan blog2 aku yang pelbagai tu...poning dah jadinya... sebab aku kena la berusaha dengan gigih...nak cari duit....hehe....bukan nak kawen yer...nak bayo ptptn...

dah la surat tak sampai ke rumah aku... tetiba tengok penyata online...da bertimbun2 dia tambah cas perkhidmatan 3% tu...

aku sedang berfikir2 untuk beli domain web...tapi memikrkan aku ni kurang arif pasal web ni... aku batalkan je niat tu....alang blog ni pun aku tunggang terbalik memikirkan error pada blog gosip n lawak aku....x leh tulis komen.....kejadah lah....huhu....

aku rasa aku silap amek course lah...kalo la aku tao aku akan bertukar menjadi computer geek...baek la aku amek sains komputer...huhu....baru la aku pakar dalam hal2 kendalikan web site ni...huhu...

snailmyx....

hidup aku makin lama...makin bosan aku rasa.....nasib ada tenet kat umah...semalam snailmyx wat hal lagi.... dari kol 2 petang sampai ke pukul 8 malam... tenet x leh main...bodo... bayo lambat...cepat je ko nak potong line....servis tahap cipan..ko tak pk lak....huh....

up dan a night at the museum 2...

aku dah download up n a night at the museum 2....malam ahad ari tu..aku...hadi dan miera...marathon tengok movie2 nie...mula2 up....sangat lah sedih permulaan cerita ni...imbasan pasal bini carl...ellie.... dia meniggal n tak sempat nak g niagra falls...( betul ke aku eja?...hehe...)

ellie ni x leh menggandung...so diaorang takda anak...bila ellie mati...carl tinggal sengsorang....n dia terpaksa pindah sebab rumah dia tu dalam kawasan pembangunan...so..da nak tunaikan impian bini dia...dia nak bawak rumah dia skali g....

semuanya berjalan dengan lancar...sehinggalah russell muncul...hehe....sangat comel budak ni.... sengal2 comel gitu....

masa tengok movie2 ni lah baru aman sket umah aku...mira n hadi x bercekak...dok diam2 same2 tengok cerite....alangkah best ada adik comey cam russell tu...hehe...

0 comments:

top