Thursday, June 11, 2009

aku dan my girl

| |

Di saat2 melalui hari yang membosankan dalam hidup aku...aku terasa nak tengok balik drama korea...MY GIRL...ape yang aku nak cerita kat sini...bukan sinopsis dia...takkan la korang tak tao..hehe...

My girl ni...ada kenangan terindah dalam hidup aku...cerita ni memula aku tengok kat bilik kam...dia yang promote...ke aku ngan dia g sewa...tak henggat la plak...tapi aku memang tengok kat bilik kam sampai part gong chan nak kejar yoo rin kat pokok limau tu...huhu....

maka kam da ngantok...mao tdo sebab besoknya adalah hari pertama umat islam berpuasa...aku dah standby tomyam...letak dalam bekas penyejuk hikmat aku...ala...yang macam baldi tu...leh simpan ais...

masa tu rumate aku smua balik umah memasing....aku...jauh diperantauan...cets...padahal aku malas nak gerak g mana2...maka..sedia maklum aku penakut nak mati..aku ajak lah nad...my best friend.....

nak di jadikan cerita....masa tu kol 11 lebey..aku bajet nak sambung tengok my girl dalam 1 episode lagi....malam masih muda maaa....apa barang tdo awal2...besok kan cuti...

memula nad bace komik aku...pastu dia da ngantok...dia tdo dulu...sebab dia ni...asal kol 12 je...nak tdo...hehe...maka aku pon tengok lah my girl ni didalam kegelapan sengsorang pakai earphone...

kalo da dasar ske tengok cerita secara marathon...takkan cukup kalo tengok satu episode je...maka aku sambung tengok cd seterusnya...dan seterusnya... sehinggalah........pukul 4.45 pagi.......masa untuk sahur....

aku pon kejut nad... sahur tomyam sesame malam tu...malam kejadah...pagi tu...hehehe...pastu nad sambung tdo n aku sambung tengok lagi sampai kol 7...masa tu memang da menggigil mata aku mintak tdo...kepala pon da berpusing....hehe...maka aku pon tdo sampaila ke tengahari....

aku cerita la kat kawan aku...aku marathon cerita my girl ni sampai nak muntah... n kawan aku tanya soklan paling best kat aku....

"nad boleh tdo ke ko pasang cd tu...."

eerrrkkk....aku lupa....nad sama cam aku..tdo nak kena gelap...xleh ada bunyik....aduyai....da la aku ada gelak2 sambil tengok my girl tu....huhu...cian kawan aku...padan la wat mke seposen mase sahur...hehehe...

http://emo.huhiho.com


so...asal aku tengok my girl atau hari pertama puasa...aku mesti ingat peristiwa nih...huhu...aku akan ingat nad...hehe....aku sangat merindui mu sahabat ku... cewah...

kenape aku leh jadi kamceng ngan nad?...sebab kami banyak persamaan...

*kepala otak gila...
sama cam aku...sekejap betul..sekejap tak....hehe

*nakal....
dalam kelas...tak pernahnya aku dok diam kalo dia dok sebelah aku...siap bukak ym atas kertas lagi...berborak..makan dalam keropok lekor dalam kelas...copy assignment...tolong tanda tangankan kedatangan...dalam kelas komputer..lecturer punyalah berbuih mulut ajar macam na nak wat web n etc...aku ngan nad...bukak... FRIENDSTER....n byk lagi la...huhu...

*cepat pick up....
hehe....kalo cakap benda2 agak kunin..ijau n biru nih...memang lah cepat je tangkap....kalo cakap ngan wan.....nan ado...lambat bebeno pick up nya... ye la...kepala otak dia suci je...hehe....jangan marah ye wan...hehe...

*ske lepak tepi kolam ikan
kita orang ada hobi yang sama...iaitu berjoging a.k.a berjalan kaki ke bukit expo...g bagi ikan makan...nad supplier roti...hehe...tak pon aku g sengsorang je...rilexs..

*g kelas lambat
emm...ni nad pnya pasal slalu... kelas kol 8...7.55 baru nak siap...aku dan kengkawan saje yang tahu resepi siap untuk kekelas dalam 5 minit nad ni...hehehe....kengkadang aku yang buat lambat...hehe...sebab moto buat hal...susah nak start...

*ske cerita korea
aku dan dia...ske gile cerita korea....kengkadang cakap la benda merepek2 pakai bahasa korea...hehe..

*ske beli makanan kat stall A2
takda laen yang dia order...daging masak pedas...n aku...nasik goreng usa...

banyak lagi lah... kalo nak cerita...sampai putus tangan aku menaip pun tak habes lagi....aku memang ingat saat pertama kali mengenali nadhirah ni....masa orentasi... xleh g smayang...wan tinggalkan aku ngan dia....

bezanya...dia lebih kearah girly...aku ke arah ganas sket...dia ske blouse..aku ske t-shirt...dia ske kasut tumit tinggi..aku ske sport shoes...dia ske pink...aku ske kale merah...dia ske makan megi rendam..aku ske megi rebus...dia ske jual minyak wangi...aku ske beli minyak wangi dari dia...hehehehe...

n aku byk kali jugak la cakap terima kasih kat dia sebab teman aku...kam masa tu sombong yang amat...huhu... rupanya nad pun still ingat pasal tu..n kengkadang dia ejek aku...

"terima kasih ye awk...sebab sudi teman saye..."......pergh...ayat skema gila nak mati....bila da kenal...nan ado...hehehe...

http://emo.huhiho.com

0 comments:

top